14 wkn harde buik?

Heb zo nu en dan harde buiken... Dat is wat vroeg lijkt me, maar kan geen kwaad toch?
Ben niet druk ofzo, heb weken onder een dekentje op de bank gelegen (zoooo koud :), en misselijk haha) en heb vandaag alleen een beetje huishouden gedaan...
 
Hoeft niet perse blaasontsteking te zijn, maar laat het wel even nakijken. Het is wel vroeg in de zwangerschap maar ik had het beide keren ook al met 15 a 16 weken.
 
Aaah goed zeg! Had ik echt niet aan gedacht... Zal morgen eens een telefoontje plegen! Thnx girls!
Ik was al bang dat ik NOG rustiger aan moet gaan doen (net nu ik nieuwe energie heb!) hahahaa!
 
Hoi ik dacht ook steeds dat ik last had van harde buiken. Tot ik ze echt kreeg bij 30 weken.
Ik noemde het ook altijd gespannen buiken. Voelt bijna het zelfde. Is moeilijk van elkaar te onderscheiden, vooral aan het begin van je zwangerschap niet

x yvonne
 
Ik snap wat je bedoeld Yvonne, maar dit is mijn tweede en ik ken het verschil :)

VK zei gewoon even ontspannen op dat moment en zolang het niet te lang aanhoudt, ik geen pijn heb bij plassen of bloedverlies heb, is er niks aan de hand

 
Terug
Bovenaan