14 wkn zwanger, afgelopen zondagnacht bloeding gehad

Hallo allemaal,

Afgelopen zondagnacht heb ik een bloeding gehad (14 wkn zwanger) maandagochtend direct echo gehad en alles was goed met onze uk. Er was geen bloed te zien in baarmoeder en baarmoedermond was goed gesloten zei onze gyn. Ze heeft me gezegd dat het normaal is dat ik nog wat blijf vloeien. Nu het donderdag is en ik nog steeds lichtelijk vloei  wil ik toch graag iets horen van dames die in zelfde situatie hebben gezeten. Heb nog steeds wat bruin slijmsel  (oud bloed) met afvegen na toilet gebruik, heb gelukkig geen buikkrampen...
Heeft iemand hier meer ervaring mee dat het toch goed is??? Ben op zoek naar bevestigingen...

Alvast allemaal harstikke bedankt!!
 
Hoi hoi,

Dit is voor mij herkenbaar. Ik heb in totaal 3 keer een bloeding gehad.
Ik ben inmiddels 35/1 weken zwanger van mijn eerste kindje. Gister weer echo gehad en alles was goed.  De kleine  was al 5 pond en 1 ons.
Dus bloedingen betekend niet altijd dat het fout gaat.

Ga dus maar lekker genieten van je zwangerschap.

Groetjes Aafje
 
Dank je Aafje. Gister kon ik het ook heel goed los laten, maar nu het bruine vloeisel eigenlijk blijft aanhouden vraag ik me steeds af waar die bloeding van zondagnacht vandaan kwam.
Gyn kon geen reden vinden... Heb inmiddels ook al een en ander op andere sites gelezen en idd in heel veel gevallen gaat het ook gewoon goed.
 
Hoi,

Het kan zijn dat ze nooit een oorzaak vinden. Bij mij hielden ze het de eerste keer op een innestelingsbloeding. Dan komt er inderdaad oud bloed mee.  De overige 2 keren is nog steeds onduidelijk. Het kan zijn doordat de ontlasting wat harder is en dat je meer moet persen en dat er dan een adertje knapt dit kan een kleine bloeding veroorzaken. Daarom moeten zwangere vrouwen ook meer vezels eten.

Groetjes Aafje
 
Hoi Hoi,

 
Het kan zijn dat je binnenin je vagina een klein wondje heb dat iedere keer een klein beetje bloed afscheidt. Doe in ieder geval rustig aan met naar het toilet gaan niet teveel druk uitoefenen en gebruik voor het afvegen nu eens een babydoekje ipv toiletpapier  als je die heb tenminste.
Als je het niet vertrouwd kan je altijd even bellen maar zeker als je krampen krijgt die erger lijken dan menstruatiepijn.

Groetjes aafje
 
Terug
Bovenaan