??

vanmorgen zijn we bij de gynaecoloog geweest voor de uitslagen van de afgelopen onderzoeken
echt k*t nieuws gehad, want in het zaadonderzoek van mijn man was geen enkele zaadcel te vinden.
met mij was verder alles goed, en ik hoef niet meer voor onderzoeken heen.
volgens de gyneacoloog lag het waarschijnlijk aan het feit dat mijn man op 5-jarige leeftijd de bof heeft gehad.
maar ze wou toch nog een bloedonderzoek doen bij hem, om dat misschien eventueel uit te sluiten.
mocht het daar niet aan liggen dan krijgt hij een nieuw zaadonderzoek.
maar aan haar verhaal te horen gaf ze ons niet zoveel kansen.
en is er een kansje dan moet het waarschijnlijk via IVF in Nijmegen.
ze praatte zelfs al over donor enzo
echt shit nieuws want dit had ik nooit verwacht.
ik ga nu maar even weer in de zon zitten en verder balen en huilen. pffff
echt erg , ik put nog wat hoop uit het bloedonderzoek en eventuele zaadonderzoek wat daarop volgt...
liefs sandra

Hoi Sandra,

Echt k** nieuws joh!! Ik vind dit heel erg voor jullie en kan mij jou verdriet zo goed voorstellen! Hoe is je man er onder lijkt mij voor hem ook zo moeilijk!! Natuurlijk hou je het altijd in je achterhoofd, maar stiekem denk je toch,,,bij ons zit het gerust wel goed!! Meid wat een domper!!

Ik hoop dat er nog positief nieuws komt uit de verdere onderzoeken!!

Heel veel sterkte meid!
Liefs moi xxx

Hoi Sandra,

nou, ik kan me voorstellen dat jullie je rot schrokken bij dit nieuws!
Ik hoop zo dat er toch nog positief nieuws te melden is bij volgende onderzoeken. Ik heb wel eens gehoord dat spermacellen zich iedere drie maanden vernieuwen. Misschien zijn er dus over drie maanden wel actieve cellen??
Ik duim voor jullie! En ondertussen hier gewoon je hart luchten hoor!

Sterkte, Irene.

Hoi Sandra, ik heb echt met jullie te doen, dit is zo'n vervelend nieuws om te krijgen. Hoe is je man er onder? Was dit zijn eerste zaadonderzoek? Er zijn er meerdere nodig om iets definitief te kunnen zeggen he! Zoals irene schrijft zijn er iedere 3 maanden nieuwe zaadcellen. Kun je er met je man samen een beetje over praten? Ik wens jullie beide sterkte met het verwerken van dit slecht nieuws.

Liefs Molly.

Hoi Sandra,
Wat erg voor jullie! Was dit de uitslag van een samenlevingstest of van een sperma onderzoek.
Mijn man heeft er veel te weinig en bij mij is het ook een zootje dus wij moeten ook voor IVF. Er komen hele goede resultaten uit dus we blijven volhouden hoor!!!!!
Het is wel waar dat de spermacellen van de man zich kunnen herstellen/vermeerderen.
Niet roken, niet drinken, stress vermijden en veeeel vitamine C en gezond eten kan al erg helpen.
Ik wens jullie veel sterkte!
Liefs Inge

Hoi Sandra,

Wat vreselijk nieuws! hier kan je je nooit op voorbereiden. ik hoop dat hij over drie maanden wel zaadjes heeft. Elke 3 maanden wordt er een nieuwe generatie gevormd. Ik hoop echt van harte dat er van de volgende onderzoeken goede resultaten komen!!

Veel sterkte.

Claudy

Terug
Bovenaan