???????????

ik vind dat er weinig gereageerd word op berichtjes sommige meiden krijgen geen of heel weinig reactie op hun berichten komt dit nog door de vakantie of is er een andere reden

Ik kan zelf er moeilijk op het forum komen op het ogenblik. En als ik er dan op ben, kan ik weer heel slecht berichtjes plaatsen. 'Refresh uw browser' als ik lees of plaats reactie intyp, of helemaal geen melding. Bij deze mijn excuses, ik zou best vaker willen reageren, maar het forum werkt niet mee.....

Daar heb ik dus ook de laatste tijd problemen mee!! Het forum werkt niet meer zo lekker, ook van refresh uw browser, misschien kunnen jullie er wat aan doen!!! Zodat het wel werkt!!!

En de laatste tijd heb ik ook weinig tijd om op het forum te komen. Zo af en toe lees ik weer even bij, en geef ik een reactie.

Ik kan ook niet altijd ivm me werk en zo. Ook ik kan soms niet op de site komen erg vervelend. Ik reageerd niet altijd omdat ik dan niets over het onderwerp weet of heb geen antwoord.ik zal me best doen.

Het is helaas niet te doen om op iedereen te reageren. Ik klets nu 1,5 jaar mee op dit forum (helaas niet op het volgende forum) en probeer nog steeds op zoveel mogelijk dingen te reageren. Dit lukt nu eenmaal niet altijd en niet iedereen spreekt me aan dus voel ik me dan ook niet verplicht om te reageren. Er zijn ook meiden die niet op mij reageren. Als die meiden waar weinig op wordt gereageerd eens vaker op anderen zouden reageren dan zullen ze merken dat ze steeds meer reacties krijgen. Mensen gaan dan namelijk je naam onthouden.

Succes!
Inge

Terug
Bovenaan