?????

Hallo lotgenoten,

Herkent iemand dit? volgende week zal er een contrastfoto (HSG-onderzoek)genomen gaan worden en daarna beginnen we met IUI, wat wil nu het geval, ik word niet ongesteld! ben al 3-5 over tijd,maar alle testen blijven negatief!!!zal ik er onderbewust zo ontzettend mee bezig zijn dat mijn lichaam me nu in de maling neemt, of zal ik nu (na bijna 2 jaar) echt zwanger zijn??? en kan zo'n HSG onderzoek wel doorgaan als je net ongesteld bent (zul je dan altijd zien) of als je nog niet ongesteld bent? (voor gevaar eventueel vruchtje)???? heeft iemand dit misschien ook mee gemaakt??? graag even over kletsen, dank je. liefs lois.

Ha Lois,

Je hoeft je geen zorgen te maken. Wanneer je menstruatie uitblijft kun je natuurlijk altijd even met het zh bellen. Een HSG-onderzoek wordt normaal zo'n 8 tot 12 dagen na je eerste ongi-dag gedaan. Maar als je de mogelijkheid bestaat dat je zwanger bent, kan het zh eerst een bloedtest doen.
Ik hoop voor je dat het niet tot een HSG hoeft te komen en dat de test alsnog positief wordt! En anders veel sterkte met de HSG.

groet,
Gonnie

zul je altijd zien dat je zwanger bent. Ik liep destijds ook met het formulier voor een hsg op zak, maar mijn ongesteldheid bleef maar uit, en ja hoor zwanger!!!!!!!!!!!
ik hoop het ook voor jou

gr sandra

hoi lois, voordat je je onderzoek krijgt doen ze eerst een zwangerschapstest. Dus als dat zo is hoeft het onderzoek niet meer en kun je feest vieren.
laat het nog even weten of je toch zwanger bent
succes, liefs ilona

er word inderdaad eerst een onderzoek gedaan of dat je echt niet zwanger bent. dit kan namelijk wel schade aan het vruchtje opleveren (mocht je dus WEL zwanger zijn en er word een HSG onderzoek gedaan.
Ik hoop trouwens voor je dat het gelukt is en dat je de HSG niet hoeft te ondergaan.

Anders wil ik je veel sterkte wensen, en hoop dat het onderzoek wat dragelijker is dan dat het bij mij was.

Groeten,
Cynthia

Terug
Bovenaan