???

Hoi allemaal,

Jeetje wat ben ik toch een twijfelaar, denk dat ik gisteren mijn nod had. Heb nog maar 1 keer een cyclus gehad met de clomid, dus weet niet of ie nu weer 32 dagen is. Nu zit ik op dag 34, maar voel me niet zwanger, twijfel zelfs of de clomid uberhaupt wel gewerkt heeft. Durf geen test te doen, ben bang dat dat ongeluk brengt, of het daar te vroeg voor is. Straks blijft t alleen langer weg, omdat ik er te veel mee bezig ben ofzo?!

gr twijfelende jackje

Hoi Jackje,

Je had gister je nod. Ga gewoon testen joh dan heb je in ieder geval wat meer zekerheid. Haha moet je horen wie het zegt. Ik heb hetzelfde gevoel als jij. Had ook gister mijn nod en heb absoluut geen rare gevoelens. Geen ongipijnen, geen gespannen borsten, niet misselijk. Gewoon helemaal niets maar ik heb wel mijn eisprong gehad.
Als er vandaag niets gebeurt ben ik van plan om te testen. Een mooier valentijnscadeau kan je je toch niet wensen!!!

Spannend zeg! Ik duim voor je!!!

Liefs
patricia

Hoi Patricia en anderen...

Dat van dat valentijnscadeau d8 ik ook, heb vanochtend getest, maar was volgens de test niet zwanger. Weet ook niet of ik een eisprong gehad heb, want dat wordt bij mij niet nagekeken. Net als jij heb ik eigenlijk nergens last van. Hoop dat het nog te vroeg was om te testen, maar we zien wel, he. Ik duim ook voor jou!!!!!

gr Jackje

Ja mee eens! Gewoon testen hoe moeilijk die stap misschien ook voor je is. Als ik gek werd van de spanning teste ik gewoon en ondanks dat het bij mij altijd negatief was had ik wel rust.

Sterkte! gr.Inge

Terug
Bovenaan