???????????????

Hai dames,

Mijn verslag van vandaag is:

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, moest ik vandaag weer naar het ziekenhuis voor een echo. Ik had eerder twee blaasjes van 10 mm. En bij 10mm bepaalt hij dus of hij wel verder groeit. Nou, ze waren er niet meer volgens mij, en we hebben het ook niet gemist.

Maar het goede en ook weer rare nieuws is, ik had er wel weer 1 van 10mm en 9,4mm. En mijn baarmoederslijm was als ik het goed heb 3mm dik. Dus gewoon goed. Nu moet ik maandag weer komen of het gegroeit is, want ik kan nog steeds een eisprong krijgen. En dan verschuift waarschijnlijjk mijn menstruatie. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb er altijd 1 en altijd netjes op tijd. Nu had ik er eerst 2, nu weer 1, en dan de vraag komt er ook daadwerkelijk 1 opgang. Aaaaaghggggggg!! Om moe van te worden! Lekker vaag.

Nou, een fijn weekend en een fijne koningendag! Feest ze!!!!

Groetjes Sabrina (Sab)

hoi sabrina, wat een gekke toestand zeg.op welke dag heb je normaal gesproken je eisprong(ongeveer). volgens mij houden ze in elk ziekenhuis wat anders aan. bij mij moest het slijmvlies 9 zijn en het ei 2,0. bij 1,6 ging ik urine sparen. Zou je deze maand geen eisprong hebben? het kan wel, zeggen ze. heeft ze al aan de andere kant gekeken??? Bij mij hadden ze die ook gemist en gelukkig op tijd toch gezien, want die ging groeien.
nou meis, succes. liefs ilona

Terug
Bovenaan