.........????

Hoi meiden,
Eigenlijk ben ik het zoooo zat om de hele tijd te gaan lopen speculeren wat er nu weer aan de hand zou kunnen zijn in mijn buik! Maar ja, je wilt zo graag, je houdt alles in de gaten, je let echt overal op, het zal wel heel herkenbaar zijn.

Ýls ik zwanger ben/word deze cyclus zit ik nu zo ongeveer op de dag van innesteling en wat heb ik? Roze afscheiding, en ja hoor: daar ga ik weer: ooooh, zal het dan toch?! Dat had ik ook in mei toen ik zwanger bleek te zijn. Normaal heb ik wel een paar dagen voor mijn nod bruine afscheiding, maar dit is echt roze en tien dagen voor mijn nod.
Duim met me mee dat ik eerdaags ook weer van die mega-borsten krijg (en dat het dit keer wel goed gaat)!!

Liefs, el.

Lieve schat,

Dat klinkt echt super positief! Ik heb dat ook maar 1 keer gehad en toen was ik ook echt zwanger. Ik heb mezelf beloofd, pas hoop te hebben als ik dat weer heb... en nu heb jij het!!!! Dit is heel positief lieverd. Ik houd mijn vingers gekruist!!!!!!

Houd je me op de hoogte van alles? Heb je mijn mail nog gehad? Ik was echt helemaal ontroerd door wat je hebt gedaan voor mij!

Ik duim voor je!!

Dikke kus F.

Jaaaa, herkenbaar!! Ik zit letterlijk te wachten op een menstruatie, ben nu twee dagen overtijd, maar de test was neg. Ik speur dus ook naar alle tekentjes. Maar ik had geen innestelingsbloed ofzo, maar dat was de eerste zwangerschap ook niet.

Elke dag zonder menstruatie is nu wel okee voor mij. Ik ben minder zenuwachtig dan zondag, gelukkig. Ik heb gewoon het gevoel dat ik zwanger ben, maar om een of andere reden geloof je dat pas als je die streepjes ziet verschijnen op de test. Stom, hoor.

Ik probeer er gewoon in te berusten.

Lieve El, heel veel succes, er wordt hier in de groep heel wat afgeduimd, en nu ga ik ook duimen voor jou!

Liefs,
Marjon

Hee El,

Ik heb je mail via F gehad hoor!
Ik vind je absoluut geen bemoeial.
Ik vind het juist fijn als iemand anders daar z,n mening over geeft.
Ik hoor er ook maar heel weinig mensen over.
Het is net of heerst hier een taboe op.
Vind ik zoooo vreemd.
Mensen weten niet hoe ze op dit onderwerp moeten reageren denk ik.
Kan het hier wel eens als stelling neerzetten.

Bij jouw is het ook weer spannend meid!
Ik kan me goed voorstellen dat je je lichaam "goed in de gaten houd".
Merk ik een verandering enz.
Ik weet nog wel dat ik eens een z.schaps test deed en zo naar een lijntje zat te speuren dat ik em ook nog echt ging zien.
Wat zegt je gevoel, is vaak juist[bij mij dan]
We blijven hopen op een klein wondertje.
Ik zal voor je duimen!

Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan