.......

Hallo allemaal,

Nou, het is nu net 15 minuten mijn nod dag. Heb vanochtend (1 dag ervoor dus) een test gedaan, niks.....maar 1 streepje. Maar wat zo raar was is dat ik na een half uur wel een streepje kreeg op de test, een mooi blauw, heel dun lijntje. Op de bijsluiter staat natuurlijk dat je uitslagen die na 10 min verschijnen niet kunt vertrouwen. Maar hoe zit dit nou precies, ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, of in ieder geval nog niet genoeg hcg heb, maar hoe komt er dan in godsnaam na een half uurtje een streep?????? Zo eentje, die eerst wat licht begint en langzaam aan wat donkerder wordt. Vond het maar een hele rare gewaarwording. Heeft een van jullie dames dat ook wel eens gehad, dat er na een tijdje wel een streep op de test kwam. Was trouwens een test van het kruidvat.

Maar goed, morgen kijken of ik ongi wordt. Zoniet dan wachten we weer een paar dagen af en koop ik maar een clearblue of een predictor denk ik.

We zien wel wat het wordt morgen.

Slaap lekker allemaal.

Liefs Sammy

Ik heb ook wel een test gedaan die negatief leek, maar na een half uur stond er een smal blauw streepje op. Dit is niet meer betrouwbaar hoor! Ik was toen ook echt niet zwanger. Het testresultaat moet binnen een halfuur zichtbaar zijn.

Toen ik zwanger was had ik trouwens een dag voor mijn NOD al een (duidelijke) positieve test. Dit was een test van D.A. drogist, misschien kun je die een keer proberen?

Succes!

Hoi lieve Sammy,

Ik weet nog dat Nienepien precies hetzelfde had en zij was zwanger!! Ik wil je niet te blij maken maar het kan goed zijn dat je wel zwanger bent. Ik zou maandagmorgen (met de ochtendurine) gewoon nog eens testen. Succes meis!

X F.

Lieve sammy,

Misschien moet je een clear blue test kopen. Die van mij was 2dagen voor mijn NOD al positief, niet zo duidelijk als 3dagen erna maar je zag duidelijk dat ik zwanger was.

Dus ik ga weer voor je duimen.

Spannend hoor!

Liefs Bibi

En???

Zelf heb ik ook een keer gestest, ClearBlue, op de dag dat ik ongesteld moest worden. Niets. Menstruatie bleef uit, 4 dagen later weer getest, weer ClearBlue en toen positief.
Zoiets staat ook in de bijsluiter he, dat je pas kan gaan testen vanaf het moment dat je ongesteld moet worden.
Mijn huisarts zei echter dat het beter is een dag of tien af te wachten omdat je in de tussentijd wellicht nog ongesteld kunt worden. Maar wie kan dat nou zo lang volhouden?!

Sucses hoor, we lezen het vast wel.

Ariane

Terug
Bovenaan