15 dagen na pregnyll, test positief

<p>Hai allemaal!  Na 1,5 jaar thuis proberen dmv thuis inseminatie met onze donor en nu derde poging via het ziekenhuis hebben we een positieve test in handen.  Normaal gesproken wordt mijn vriendin na 10 a 11 dagen ongesteld. We zitten vandaag op dag 13. 15 dagen geleden heeft ze pregnyll gespoten 5000 en vandaag dus een positieve test. Is de pregnyll na 15 dagen helemaal uit het lichaam en kunnen we nu echt blij zijn? Hoop dat dit werkt..   </p>

Meestal is de Pregnyl na ongeveer 10 dagen uit je lichaam, afhankelijk van de hoeveelheid uiteraard. Ik zou voor de zekerheid nog wel even de testdatum aanhouden die je vanuit het ziekenhuis hebt meegekregen. Dit is meestal op dag 15/16 na de behandeling. Hopelijk betekent dit goed nieuws voor jullie! ???

Op de site staat16 dagen, maar de verpleegkundigen in het ziekenhuis zeggen altijd twee weken.. ? 
Ze heeft pregnyl 5000 gespoten. Heb net de bijsluiter opgezocht, daarin staat dat tot dag 10 je vals positief kan testen.
Morgen is het 14 dagen! En dus vandaag 15 dagen geleden van de pregn. In dit hele traject is m'n vriendin nog nooit over tijd geweest en heeft ze een dag van te voren spotting. Nu dus alleen maar vage klachtjes, geen spotting en de positieve test.
We durven nog niet te juichen? Maar stiekem ook wel? Zo lastig dit. 

Ja de spanning is dan bijna niet uit te houden hè. Ik testte op dag 15 positief en had volgens mij ook Pregnyl 5000ie. Ik denk dat je wel een beetje voorzichtig blij kunt zijn, maar zou toch echt over 2 dagen nog eens testen. Gewoon om er helemaal zeker van te zijn. Volgens mij heb ik weleens eerder op een topic van jou gereageerd, fijn dat jullie toch in het ziekenhuis mochten starten. En wat zou het fantastisch zijn als het gelukt is. Laat je het nog even weten? ?

Haha, ja dat klopt! 
Ik zat net wat oudere tropics terug te lezen en je hebt destijds hele goeie adviezen gegeven! 
Zitten nu dus in de derde ronde. En hopelijk laatste. Gaan zometeen nog even extra testjes halen voor morgen en zaterdag. ?

De test loopt mooi op! 25 november eerste echo in het ziekenhuis ?
https://i.postimg.cc/MKtrK8Hs/IMG-20211105-093157.jpg

Dankjewel!! Het is inmiddels een beetje geland hier haha. Na bijna twee jaar elke maand de rode vlag uithangen opeens de positieve test. Het voorzichtige dagdromen kan gaan beginnen ?

Terug
Bovenaan