15 dagen over tijd

<p>Hallo dames!</p><p>even een vraagje.</p><p>wij zijn pas 2 maanden geleden gestopt met de pil.</p><p>vorige maand werd ik een week te vroeg ongesteld</p><p>deze maand ben ik  al 15 dagen over tijd.</p><p>al een aantal test gedaan, maar er is nog geen positieve test uitgekomen.</p><p>verder merk ik dat ik al wel wat moeier ben, een wisselender humeur en mijn tepels doen zeer, ook heb ik sinds gisteren af en toe een wat zeurende en stekende pijn en moet ik vaker naar de wc.</p><p>iemand enig idee? Ik vind 15 dagen over tijd, deze symptomen en geen positieve test wat verwarrend</p>
 
Hoi, Ik lees graag even met je topic mee! 
Ik héb in december mijn laatste strip afgemaakt en werd direct in januari na 34 dagen ongesteld. Febr, maart en april op exact 29 dagen werd ik ongesteld. In de maand april heb ik mijn eisprong exact kunnen traceren op 15 dagen. 
Deze maand heb ik mijn eisprong niet zo duidelijk kunnen vinden op ovulatietesten (wel die 10 dagen om de dag of 2 dagen geklust). Ik zit nu op dag 34 en er kondigt zich nog geen ongesteldheid aan. 
Nog 'maar' 5 dagen over tijd. Echter is het in mijn ogen wel gek na een paar maand exact op dezelfde dagen. Gister (dag 33) een beetje roze. ik dacht dat ongesteldheid door zou zetten. Maar niets van dat!
De test van vandaag was negatief. 
Ik lees zoveel verschillende verhalen dat ik niet zo goed meer weet wat te doen. Nog een week wachten, de huisarts bellen,… heeft iemand tips?
Gr. Marlin (P.s. dit is de eerste x dat wij een kindje proberen te krijgen dus alles is nieuw na het stoppen met de pil)
 
Aan de persoon wie dit topic heeft geopend;
het kan heel goed mogelijk zijn dat het door het ontpillen komt. Juist omdat je nu gefocust bent op het zwanger raken (lijk ik te lezen uit je verhaal) kan je de symptomen zo ervaren. Ik geloof heus dat deze er ook zijn. Maar een lichaam dat aan het ontpillen is doet vreemde dingen. Zelf ben ik na het ontpillen niet meer gaan menstrueren. Ik had ook elke maand (als ik eigenlijk had moeten menstrueren) symptomen die zeer op een zwangerschap leken te duiden. Telkens een negatieve test.  Na een jaar zonder menstruatie toch op de 1 of andere manier natuurlijk zwanger geraakt en de symptomen die ik toen had waren echt heel anders dan de keren dat ik vermoedde dat ik zwanger zou zijn. Hou het in de gaten en testen kan nooit kwaad. Maar wees je er bewust van dat ontpillen een vak apart is. (Kan het niet anders omschrijven) 
 
Terug
Bovenaan