15 dagen overtijd. Test negatief

<p>Goedenmiddag! </p><p> </p><p>Ik probeer al een jaar om zwanger te worden, tot nu toe helaas nog geen geluk. Maar nu ben ik dan toch echt wel 15 dagen over tijd, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen met soms een dag of twee te laat.</p><p> </p><p>Ik heb nu al 3 testen gedaan, alle 3 hartstikke negatief geen licht streepje aanwezig. Maar nog steeds wil de ongesteldheid niet doorzetten of zichzelf aankondigen dat het eraan zit te komen.</p><p> </p><p>Waar ik nu veel last van heb is pijn in mijn onderrug, mijn buik onder de navel voelt gespannen (hard) aan, vlagen met misselijkheid, en veel witte afscheiding..</p><p>Nu loop ik zelf heel erg te kampen met blaasontstekingen ik lijk dit niet onder controle te krijgen en heb zeker wel 3 tot 4 keer per jaar een blaasontsteking. Nu geeft internet als ik dit opzoek tegenstrijdige antwoorden of dit wel of niet met een zwangerschapstest valse uitkomsten geeft. De 1 zegt dat het een valse negatieve test kan zijn doordat er teveel eiwitten in de urine zitten. Iemand hier die hier ooit ervaring mee heeft gehad?</p><p> </p><p>Stiekem toch wel hopen dat er iets gaande is. Maar denk dat mijn lichaam mij misschien voor de gek aan het houden is.</p><p> </p><p>Groetjes Eef!</p>
 
Hoi Eef,
Wat vreemd! Klinkt ook of je behoorlijke klachten hebt. Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn advies zou zijn ga naar de huisarts en vraag om een zwangerschapstest via bloed. Dan weet je zeker of je zwanger bent of niet 
Er is sowieso wat aan de hand, dit klinkt namelijk ook niet als een normale blaasontsteking. 
 
 
 
Hey dankjewel voor je antwoord! Met de blaasontsteking ben ik al naar de huisarts gegaan. Ik heb zelf toen ik kleiner was mijn sluitingsspier (weet even niet de correcte naam haha) van mijn blaas zover getraind dat ik dus niet uitplas hierdoor dus elke keer een terugkomende blaasontsteking. Verschillende oefeningen meegekregen om het beter te maken. Maar het lijkt allemaal niet te werken, heb me er maar een beetje bij neergelegd.
 
Wat jij omschrijft in de reacties heb ik ook gehad.
Ik plaste of niet goes uit of de aandrang ging nooit over.
Ik zou je graag willen adviseren ga eens naar een bekkenbodem fysio hiermee.
Dit vond ik echt top en hielp goed.
Ook kun je een krukje onder je voeten doen op het toilet en cranberry sap drinken.
Succes!
 
Ben je een jaar geleden gestopt met de pil? Ik had na stoppen van de pil een hele nette cyclus. Na een tijdje, 3 kwart jaar ofzo werd m’n cyclus steeds ruimer. Dus of even geduld nog of inderdaad een afspraak met de huisarts maken voor de zekerheid :). Succes! Ik hoop voor je alsnog positief straks :)
 
Hey Zaramaart bedankt voor je tips, ik ga dat krukje zeker proberen en kijken voor een afspraak bij de bekkenbodem fysio. Zou geweldig zijn als ik het eindelijk onder controle kan krijgen.
 
 
Ik ben inderdaad nu een jaar geleden gestopt met de pil, echt net, gestopt in Januari 2021. Vanochtend toch even het idee gehad met de buikpijn dat het ging doorzetten maar de rest van de dag weer geen klachten. Hoop ook op een positieve uitslag. 3e test was ook negatief maar na 30 minuten nog een keer gekeken en er was een lijntje aanwezig (was niet op de andere 2 tests) en ik weet dat je eigenlijk na 10 minuten de uitslag niet meer als geldig kan zien.. maar toch hoop ik dat ik misschien verkeerd heb gekeken eerder.
 
Hey Eef, 
Ik las hier dat jij in een soortgelijke situatie zit als mij. Ik ben nu ook 9 dagen overtijd en twee keer negatief getest. Heb echter ook symptomen die aan een zwangerschap gelinkt zouden kunnen zijn: rommelende darmen, vermoeidheid, pijnlijke borsten. 
Ik vroeg me af hoe het bij jou is afgelopen? Ondertussen al meer duidelijkheid?
Groetjes
 
 
 
 
Terug
Bovenaan