15 juni krijgen we te horen wat het word!!

Tamaraluijten

New member
Heb een pretecho afspraak staan voor 15 juni!
Dat is al over drie weken :D
Ben zo benieuwd kan niet meer wachten!!

Willen jullie ook weten wat het word?
En vertellen jullie het ook aan iedereen of houden jullie het stil? Ik denk dat wij het vertellen ik kan da toch niet mn mondhouden denk ik.
 
Wat leuk...
Ik zit nog steeds te wachten op telefoon voor afspraak van de pretecho.
Denk als je het zelf weet dat je al snel hij of zij zegt dus ook al vertel je het niet hebben mensen het toch wel snel door

Liefs
 
Ja zeker! Maar ik kon eigenlijk pas half juli terecht maar er was iemand uitgevallen dus kan 15 juni ben dan precies 17 weken.

Denk dat als ik het weet dat ik het aan iedereen wil vertellen hahaha
 
Oh, spannend Tamara! En 15 juni is al best snel!
Maargoed, je had het vast liever gisteren al geweten dan over 3 weken..

Wij willen ook weten wat het wordt, geslachtsbepaling staat bij ons gepland op 31 mei, onze trouwdag, dan zijn we 16+3 weken zwanger! En geslacht geheim houden wanneer we het eenmaal weten? Nee dat gaat vast niet lukken, onszelf kennende, alleen de naam wel, die houden we wel geheim!

Maar ik voel de benieuwdheid met je mee hoor!
 
Hoi dames spannend allemaal ik heb begrepen van me gyn dat de geslachtsbepaling pas tussen 18 en 22 wkn te zien is . Ik had het ook eerder willen weten . Ben nu 14 wkn 2 dgn . Mag pas eind juni komen .

Veel suc6 allemaal
 
Wij krijgen 6 juni de 20 wk echo en dan zien we ook gelijk wat t word! Kunnen niet wachten! En iedereen mag het weten! Vinden het zonde om nu een echo te doen dat kost dan weer 35 euro!! Dat leggen we liever bij een pret echo bij 26 wk!! En nu is het nog maar 2 weekjes wachten! spannend!!!
 
Terug
Bovenaan