15 maanden en opeens huilend wakker in de nacht

<p>Mijn zoontje is net 15 maanden. Sliep altijd prima, maar opeens al paar nachten 2 a 3x per nacht huilend wakker. Verder slapen in zijn bed wil jij dan ook niet. Als ik weer weg loop, raakt hij enorm overstuur. </p><p>Is dit herkenbaar voor anderen en hoe lang hield dit bij jullie aan? En hoe gaan/ gingen jullie er mee om?</p>
 
Klinkt als door dromen wakker worden. Had ons zoontje ook rond die tijd. Ik ben vervolgens paar avonden naast zijn bedje gaan zitten beetje over bolletje aaien en pas weggaan als die egt sliep. Zodat hij zijn bedje ook als veilige plek ziet. Nu heeft hij net nog wel es dat ie hysterisch wakker wordt maar dan is het 5 minuten huilen en dan zoekt hij zijn beer weer op en gaat.weer slapen. Het is even vermoeiend maar het werkte wel bij ons. Ons zoontje is zwz al makkelijk wordt bijna 2 en is nog geen 3 nachten wakker geweest denk ik.
 
Bij ons duurt dit 1,5 week nu zelfde leeftijd helaas geen tips. Ik probeer maar geen slechte slaap associaties aan te leren deze tijd! Verder de tijd uitzitten...
 
Bij ons duurt dit 1,5 week nu zelfde leeftijd helaas geen tips. Ik probeer maar geen slechte slaap associaties aan te leren deze tijd! Verder de tijd uitzitten...
 
Ik merk dat ik er snachts altijd sneller heen ga dan overdag, omdat je gewoon half slaapt. Ik probeer altijd wel 1 minuut te wachten (die duurt gevoelsmatig heel lang). Soms is ze dan zelf al stil en soms niet dan ga ik er heen alles controleren en aai over haar bol geven en weer weg en dan wacht ik 2 minuten als het doorzet en dan weer terug, maar probeer haar niet op te pakken echt te troosten naast het bed. Ik blijf er ook niet te lang bij. Gevoelsmatig werkt dit wel bij ons. Muziekje gaat ook standaard aan als ze huilt vaak geeft dit ook al een soort troost?
 
Terug
Bovenaan