<p>Hoi allen,</p><p>Onze dochter heeft veel laat van oorontstekingen gehad de laatste tijd.</p><p>Haar laatste keer oor ontsteking was erg heftig waardoor ze alleen maar rechtop tegen mij aan wou slapen.</p><p>Deze oorontsteking ging over in de 15 maanden sprong. Maar jeetje wat hebben we deze volop meegemaakt.</p><p>De eerste weken was eten een drama, alleen spelen kon ze niet meer, alle bekenden waren vreemden voor haar en ze zette het meteen op een schreeuwen. Het slapen overdag was een drama, snachts werd ze meerdere keren wakker.</p><p>Nu zijn we een paar weken verder en gaat het slapen overdag, het eten en spelen weer goed. Langzaam aan word ze weer zichzelf. Echter is het naar bed gaan nog steeds een drama. Meteen na de fles gaat ze staan en schreeuwt ze alles bij elkaar. Ze is totaal in paniek. We hebben alles al geprobeerd, laten huilen (ben ik niet goed in, ik vind dat ze zich veilig moeten voelen), naast haar bedje zitten, elke 3 minuten naar binnen om te troosten en weer terug leggen maar niets helpt. Uiteindelijk belande ze dus bij ons in bed. Hier klampt ze zich dan aan ons vast, we wachten tot ze in slaap valt en gaan dan weg.</p><p> </p><p>zijn er meer ouders die dit herkennen? En hoelang duurde dit? </p>