<p>Hoi Dames, </p><p>Maanden geleden zat ik hier ook op het forum. Toen nog in der veronderstelling dat het vast niet veel langer zou duren voordat ik weer zwanger zou zijn. Nou had ik het toch even mooi mis. </p><p>Ik heb al een 5 jarige samen met mijn vorige partner. Dat was gelijk de eerste keer raak. Ik had dus ook niet verwacht dat het nu zo moeilijk zou gaan.</p><p>Na 15 maanden proberen hebben we afgelopen week de stap gezet om een afspraak te maken bij de huisarts. Vandaag was het zo ver. Goh wat was ik zenuwachtig! Bang om gelijk te horen te krijgen dat er geen hoop meer is denk ik. Maar gelukkig was mijn vriend mee en kon hij me wat rustig houden. </p><p>De huisarts denkt aan iets hormonaals en noemde naar aanleiding van mijn klachten PCOS. Ik twijfel zelf of dit het is want ookal is mijn cyclus onregelmatig, hij komt wel om de 30-42 dagen. Ook heb ik meerdere maanden mijn temperatuur bijgehouden en dan was er een duidelijke stijging te zien halverwege. En zover ik kan lezen heb je bij pcos helemaal geen eisprong dus dan zou er ook geen temperatuurstijging moeten zijn. Toch? </p><p>Achja... Eerst maar afwachten wanneer we bij de fertiliteitspoli terecht kunnen. Nu we deze stap hebben gemaakt heb ik weer een beetje nieuwe hoop maar aan de andere kant ook heel veel nieuwe zorgen en vragen. Want wat is er nou precies aan de hand waardoor het niet lukt... We horen het hopelijk snel. </p><p>Heb je ervaringen? Ik hoor ze graag! </p><p>Liefs, </p><p> </p>