<p>Had je er me een maandje geleden naar gevraagd, dan had ik gezegd dat onze zoon een absolute waterrat was. Dolle pret! Ook de watertafel of het zwembadje vond hij super!</p><p>Nu sinds 2-3 weken wil hij er niet meer in! Schreeuwen, roepen, tieren,... We hebben al terug het kleine badje boven gehaald, maar dat maakte geen verschil. In zijn kleine badje heeft hij tot ruim zijn 1 jaar in gezeten, dus dacht dat het misschien daaraan lag. <br />Sinds het zo'n drama is, hebben we wel zijn badje buiten niet meer kunnen uitzetten wegens te slecht weer. Want ergens ben ik wel benieuwd of dat nu hetzelfde resultaat zou zijn?</p><p>Ik lag ergens dat het normaal is dat ze op die leeftijd angstig worden. Ik kan niets bedenken van wat voor hem hier de aanleiding zou zijn geweest...</p><p>Herkennen jullie dit rond die leeftijd? Hebben jullie tips? Vanmiddag heb ik hem ingezeept, daarna in het bad gezet en tijdens het roepen en tieren hem afgespoeld. Hij geraakt wel gewassen natuurlijk, maar ik vind het wel zielig voor hem dat hij dit zo leuk vond en nu totaal niet meer!</p>