15 maart inleiding

Hoi dames,

Het einde komt in zicht, met 38 weken zal ik worden ingeleid op 15 maart. Dit in verband met zeer overvloedig bloedverlies tijdens de vorige 2 bevallingen. Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind om een soort einddatum te hebben. (als onze hummel tot die tijd binnen blijft).
Dus nog 1,5 week zwanger zijn. En me druk maken om alles wat nog in orde moet zijn voordat ik kan bevallen
Groetjes Nienke

hee Nienke.

alvast heel veel succes gewenst!
geniet nog maar echt even van die laatste daagjes met de buik!
het is echt ineens zo stil in mijn buik.mis het wel eens!
Liefs Kim

Super spannend! Mij lijkt het persoonlijk wel fijn om precies te weten wanneer je gaat bevallen, dan kan je er daadwerkelijk voor zorgen dat dan ook alles klaar en gedaan is voor de komst van de kleine.

Nog 12 daagjes....

Liefs, Nicole 38+4

Spannend, maar wel fijn dat je weet wanneer de inleiding is, kun je idd nog wat dingetjes doen.
Geniet nog maar even van dat trappel in je buik, de tijd gaat echt snel vindt ik.

Jee, spannend zeg! Mijn gynaecoloog begon vanmorgen ook over inleiden, omdat de vorige 2 erg groot waren. Ik vind het heel bijzonder... we moeten het nog helemaal bespreken hoor, maar je merkt ineens dat het eind nu echt in zicht is!
Ik denk dat hij me niet overtijd laat lopen, dus dat ik gewoon 39 of 40 weken ben dan.
Succes met alle laatste dingen op orde maken!

Spannend zeg!!!
Geniet nog heel even, want voor je het weet is het de 15e en kun je je kleintje snel in je armen houden.
Succes met de laatste dingetjes en natuurlijk met de bevalling.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan