15 oktober nod

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Hoe is het met iedereen die rond 15 okt hun nod hebben?
Ben zelf erg zenuwachtig nu die datum dichterbij komt. Volgens babybrabbel 80 % kans!, maar ja, dat betekent nog niets. Heb allerlei vage klachten, maar wie weet komt dat juist omdat ik zo zenuwachtig ben. Kon ik maar wat meer afstand nemen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Groetjes van mirjam, 3e ronde, 2e kindje

hallo mirjam,
ik heb ook 15 okt. nod,net als jou.Probeer er niet teveel aan te denken,maar ja je weet hoe dat gaat.Stiekum doe je het toch een beetje ,in je achterhoofd denk je toch,zou het dit keer?  Wil het zo langzamerhand toch wel es iedereen in mijn omgeving is zwanger en dat is toch wel frustrerend,maar ja moed houden!!
Blijf de hele week wel even kijken hoe het hier gaat,hou me op de hoogte,ben benieuwd(ook voor mezelf natuurlijk).haha. En heel veel succes met wachten,je bent in ieder geval niet de enige. nou groetjes gea.o ja,ronde 10 zit ik en jij?

hoi meid ik ben ook zenuwachtig ik rond 13 okt. ik hoop het zo dat we zwanger mogen zijn  timous

Hoi,

Ja in theorie moet ik ook 15 okt nod hebben, maar ik geloof er eigenlijk niet zo in! Raar he? Dat komt omdat ik na de bevalling van onze zoon nu 8 mnd geleden nooit meer regelmatig ben geweest. We willen graag een tweede, maar ik heb het idee dat ik nog steeds geen eisprong heb, Temp is laag (36,5) en de laatste keer was ik zelfs 27 dg overtijd voordat ik ongesteld werd. Ik voel nu ook niets bijzonders dus m'n hoop is niet zo veel. Wel slik ik nu teunisbloemolie, maar helpt dat nu ook voor een eisprong te bevorderen?? Ik weet het niet!

Ik hoop dat het bij de anderen van 15 okt meer hoop geeft!

Groetjes
Karin

He meiden,

Bij een "normale"cyclus zou ik ook mijn NOD op de 15e hebben.
Maar de 2 keer hiervoor duurde de cyclus ronde 50 dagen.
Eigenlijk reken ik er niet op, maar toch.....
Had deze maand wel het idee dat ik eisprong voelde... maar ja...
soms wil ik ook wel van alles voelen...
Dus we wachten maar rustig af (nou ja, rustig???)

Iedereen veel sterkte in deze dagen!

Liefs Essie.

Terug
Bovenaan