15 weken en de hele dag enorme hoofdpijn

<p>Dag dames,</p><p>ik ben nu 15+5 wk zwanger en heb al een tijdje last van enorme hoofdpijn de hele dag door. Het verdwijnt meestal tegen 20:00/21:00 spontaan weer. Wie heeft dit ook gehad en wat kan ik er tegen doen? Ik heb een kleine van 2 jaar rondlopen dus kan ook niet makkelijk even een dutje doen.  Ik heb volgende week een afspraak met mijn dokter om me bloed te laten testen. </p>

Ik had dit ook! Weken lang, zooo vervelend!! Bij mij kwam het ook echt wel vanuit m'n nek. Net toen ik besloot om toch maar naar de fysio te gaan werd het beter, dit was rond de 18 weken! Ik hoop voor je dat het snel beter word, kan dus zomaar ineens voorbij zijn?

Helaas kun je er weinig aan doen.. ik ben er 4 weken uit geweest op het werk door hoofdpijn klachten. Van 16 tot 20 weken en daarna ben ik voor 50% gaan werken. Ik heb zelf een peuter van 3 rond lopen dus het was voor mij ook moeilijk om rustig te nemen.
Rust, eventueel fysio en paracetamol zijn helaas de enige dingen die je kan proberen. Andere medicatie mag je niet hebben.

Ik hoop dat het snel weg trekt. Ik ben nu 33 weken en de hoofdpijn is gelukkig al een aantal weken gezakt.

Ik heb ook veel last van hoofdpijn. Ben nu 17+6 wkn. Ben deze week bij de verloskundige geweest en enige tip die ze had was veel water drinken. Meer dan normaal, de baby heeft ook vocht nodig. En als het echt te erg wordt een paracetamol. 
maar het kan ook aan je hormonen liggen. Dus dan helpt drinken ook niet denk ik.
Steekte! Ik heb helaas ook nog geen wondermiddel gevonden ?

Herkenbaar, dit ik had ik tijdens mijn 1e zwangerschap ook en nu 15 weken zwanger maar wel veel minder last. Volgens mijn verloskundige komt het door te weinig drinken en lage bloeddruk. Aan een lage bloeddruk kan je niet veel doen maar probeer 2.5 liter te drinken. Ik voel me veel beter als ik hele dag door blijf drinken. Sterkte!

Ik heb daar bij mijn vorige zwangerschap veel last van gehad en een vriendin van mij ook. Haar werd aangeraden magnesium te slikken en toen was het binnen een paar dagen verdwenen.
Toen ik het dus ook had heb ik magnesium ook geprobeerd en bij mij was het ook binnen een paar dagen verdwenen.
Ik las later ook dat veel vrouwen last hebben van een magnesium tekort. 
Ik Kan niets beloven maar ik hoop dat het bij jullie ook helpt...

Terug
Bovenaan