15 weken geslacht bepaling echo

A

Anoniem

Guest
<p>hoii </p><p> </p><p>ik ben vandaag 15 weken precies ! En vanavond doen wij de geslacht bepaling ?</p><p>meer mensen ervaring met 15 weken??</p>

Hebben wij ook gedaan. Overduidelijk een jongen je kon t niet missen ?

Wij ook prachtige termijn voor een echo ? en ook leuk om te ontdekken natuurlijk 

Veel plezier! Ik ken iemand die rond die termijn te horen kreeg een dochter te verwachten. Alles roze geschilderd en roze spullen gekocht. Bij een latere echo ergens anders bleken ze toch een jongen te krijgen ? Bij mijn nichtje was het in eerste instantie ook niet goed te zien. Probeer er dus rekening mee te houden dat het niet altijd duidelijk te zien is. 

Ik heb het vorige week dinsdag gedaan met 15+1. Was even zoeken want onze kleine wilde graag de beentje gekruist houden. Maar uiteindelijk gelukkig toch goed zicht en het was een jongen! 

Hebben wij bij 15weken ook laten doen en het was overduidelijk een jongen! Hij is nu 9maanden oud en nogsteeds een jongen ?

Wij hebben de echo met 13+2 weken gedaan. Echografiste was zeer overtuigd dat het een meisje is maar ik ben ergens heeeeul bang dat het toch een jongen is.. dat het nog niet volledig ontwikkeld was op dat moment.. en als ik dan bovenstaande lees, denk ik oeps... mijn ongeduldheid heeft de overhand genomen en misschien had ik nog even moeten wachten haha 

Oh niet dat het uitmaakt hoor!! 
Maar de hele familie is blij dat er na heel veel jongens eens een meid komt dus kopen allemaal jurkjes etc en straks blijkt dat toch weggegooid geld.. 

Terug
Bovenaan