15 weken gister hartje gehoord maar bijna geen buik?!

Hallo allemaal!

Op het moment beetje grieperig en erg verkouden maar gister zijn we naar de verloskundige geweest en hebben we het hartje gehoord! Dit keer was het wat duidelijker dan de vorige keer omdat ie uiteraard gegroeid is.

Ben nu bijna 15 weken en als ik lig voel ik wel wat weerstand onderaan mijn buik maar verder zie je nog niet zoveel. Wel moet ik zwangerschapsbroeken aan want die zitten lekkerder en stond net op de weegschaal ben nog maar 0.5 kilo aangekomen.

Wanneer krijgen jullie een buik?

Dit is ons 1e kindje

bedankt

Hoi Neo 86,

Ik ben ook 15 weken (morgen 16)..Ik ben afgelopen di naar de vk geweest...
En het hartje was ff zoeken maar toen duidelijk te horen...

Mijn vk zei dat het erg diep lag,vandaar dat ik nog helemaal geen buikje heb...ik hoefde me geen zorgen te maken....Ik baal er wel een beetje van dat je nog helemaal nix ziet maar goed ik denk dan maar ook ik kan nog lang genoeg in de zomer rond zijn...

En over aankomen ik ben nog helemaal nix aangekomen ik blijf 78,5 kilo,dat komt misschien omdat ik ook nog train erbij (cardio) en dat bevalt prima..

Dus doe kalm aan en voor je het weet buiken we uit...

Groetjes van Meta de mv Robin (2) en 15 wkn zwanger...

Hey meiden,

Ik ben zelf nu 31 weken en 2 dagen zwanger dus heb inmiddels wel een redelijk grote maar toch bescheiden buik..

Ik ben zelf slank, en kom ook alleen aan bij mijn buik en borsten.. Mijn buik werd zichtbaar vanaf week 18 ongeveer... Tot die tijd zal je bijna niets..
Vanaf week 24 d8 ik zo, en nu kan ik m gaan showen, daarna kreeg de kleine groeispurt en nu ben ik dus mooi rond...

Het ligt dus eenbeetje aan je bouw ook, maar het is absoluut niet raar als je geen buik hebt rond de 14 weken... En geloof me, de tijd vliegt voorbij, straks weet je niet eens meer hoe het is zonder dikke buik en zal je je slanke bewegelijke buikje nog gaan missen!

Succes met de zwangerschap!!
Geniet ervan!

Liefs Lot

Hoi Meiden,
Bij je eerste zwangerschap kan het soms best lang duren voordat je een buikje ziet. Dat ligt aan je buikspieren geloof ik, die zijn dan nog stevig. Langzaam schuiven ze opzij en krijg je de buik te zien. Bij mijn eerste duurde het tot de zesde maand voordat je iets zag.
Bij de volgende zwangerschappen schuiven die buikspieren bijna onmiddelijk van elkaar en zie je heel snel dat je zwanger bent, wel leuker he.
Ivy

Hoi,
met 15 weken is het helemaal nog niet vreemd hor dat je nog geen buikje hebt(zeker niet bij een 1ste zwangerschap).
De boel is nog nooit uitgerekt geweest dus dat gaat bij een eerste vaak veel langzamer.

Bij mij zelf zag je pas bij de 1ste met 22 weken een lichte welving daar in tegen bij mijn 4de was ik met 22 weken zl zo dik alsof ik 7 maanden was,dus ik bedoel maar.
bij allemaal was ik de eerste 3 maanden 3-4 kilo afgevallen door spugen.

dus geen zorgen dat buikje komt vanzelf!

fijne zwangerschap yvonne

Hoi,

Ik zelf ben nu 17 wk heb vorige week voor het eerst het hartje gehoord daarvoor al twee keer heftig zien kloppen op de echo maar het horen van het hartje is toch wel heel bijzonder.

Mijn buik groeit aardig ben ook gestopt met roken en was in 6,5 week 4 kilo aangekomen en na twee weken weer 1 kilo maar nu ben ik weer wat kilo's afgevallen zit nu bijna weer op het oude gewicht. Maar mijn buik is goed zichtbaar ondanks dat het de 1ste is. Bij de 1 is het sneller zichtbaar als bij de ander heb nu afgelopen zaterdag voor het eerst positie kleding gekocht.

Nou nog een hele fijne zwangerschap toegewenst

Gr Fruit Girl

Hoi!
Zelf ben ik nu in m'n 19e week van ons eerste kindje en het is pas sinds deze week dat ik echt een 'buikje' heb. Als ik 15 weken was, dan voelde ik wel aan m'n broeken dat ze wat begonnen te spannen, maar echt zien kon je nog niet. En nu heb ik dus heel  m'n garderobe moeten aanpassen want nu kan ik in geen enkele broek meer en zijn het dus zwangerschapsbroeken. Ook m'n rokken, waaran k dacht dat ik die wel zou kunnen blijven dragen, zijn te klein geworden. Nog eventjes wachten en dan kan je ook pronken met je buikje!
Veel groetjes!
Bisous
Alysse

Maak je geen zorgen, ik kreeg pas een buik rond de 20e week. En geniet ervan als ie er eenmaal is (die buik) want voor je het weet ben je 'm weer kwijt...

Groetjes Suuz 38w5d

Terug
Bovenaan