15 weken zwanger en veel pijn aan linkerzijde ribben!

<p>Dag allemaal, ik ben momenteel 15 weken zwanger (tweede kind) en heb sinds een paar dagen zoveel last van mijn ribben aan de linkerkant. Bij de eerste had ik dit gevoel paar keer mee gemaakt maar dat was echt na 30 weken. Iemand herkenbaar?? Mijn volgende afspraak is pas over 9 dagen. Zou ik nu al aan de bel moeten trekken? </p>

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Klinkt wel herkenbaar, maar kwam bij mijn zwangerschap inderdaad meer in de laatste weken.
Ben je kort na elkaar weer zwanger geworden? Misschien dat het nog gewoon extra gevoelig is. 
Als je je zorgen maakt of je wilt advies bel gewoon je VK, daar zijn ze tenslotte ook voor! 

Hoi, 
Ik heb ook al redelijk vroeg in mijn zwangerschap last gekregen van mijn ribben aan de linkekant. In eerste instantie dacht de huisarts aan maagklachten, maar later bleek het beknelde spieren bij mn ribben. Ik ben nu bijna 31 weken zwanger (1e zwangerschap) en heb er af en toe nog last van. 

Ik heb het ook een aantal keren gehad, begon al voor de 20 weken. Zelf nooit naar de ha gegaan maar als je het niet vertrouwd gewoon met vk/ha bespreken! 

Terug
Bovenaan