15 weken zwanger: kan ik hem/haar al voelen?

Hallo,

Ik ben nu 15w en 1dag zwanger. soms als ik zit of stil sta voel ik tikken/ kleine lichte steken onderin mijn buik. Zijn dit mijn darmen of  zijn het echt  schopjes van de kleine?
Dit is mijn eerste zwangerschap dus heb echt geen idee. Mij lijkt het alleen zo vroeg om hem/haar nu al te voelen. Hopelijk weten jullie meer.

Groetjes ingrid  

Hoi Ingrid,

ze zeggen bijna allemaal dat het niet mogelijk is met 15 weken zwschap. Maar ik heb onze kleine jongen ook echt al gevoeld vanaf 15 weken. En de schopjes werden in de loop der tijd heftiger omdat hij natuurlijk groter en sterker werd... tot aan gekneusde ribbetjes toe op het einde... haha... dus laat je niets wijs maken door jan en alleman.. als jouw intuitie zegt dat dit je pukkie is dan moet je op jezelf vertrouwen... je krijgt in de loop der tijd nog genoeg al dan niet bemoeizieke goedbedoelde adviezen...hahaha...lekker van genieten!!!!

Liefs,
Centjuh

Hoi Ingrid,

Geniet er lekker van, want het kan wel zeker hoor! Mijn 1e voelde ik bij 20weken, de 2e al bij 12 weken (en dat waren echt ferme schoppen, dat ik er echt van schrok) en nu mijn 3e ook bij 15 weken.

Groetjes Mira

hoi hoi.

ik dacht bij mijn eerste hem al tevoelen met 12 wk, volgens de vk was dit niet mogelijk, maar met 14 wk wist ik toch zeker dat het ons kindje was en de vk was er nu ook wel van overtuigd hihi.. dus het kan best hoor, het was een kleine druktemaker in mijn buik, en had op het laast aan beide kanten gekneusde ribben :S dat was minder...

veel geluk en suc6

groetjes Simone

mv Mart en ?

Hoi Ingrid,

ik voelde de kleine ook al bij 11 weken.
Mijn verloskundige vond dit erg vroeg en zei dat het waarschijnlijk m ijn darmen waren.
1 week later had ik een echo bij de gynacoloog en die vertelde me dat de kleine al erg goed te voelen was.
Dus ik helemaal trots dat ik wel gelijk had dat het de kleine was.
Was wel lichte tikjes.
Van te voren waren het net luchtbelletjes ofzo tegen mijn buikwand.
Beetje moeilijk te omschrijven.
Maar nu blijkt mijn verloskundige stage te hebben gelopen bij mijn gynacoloog.
Dus die zal achteraf er wel iets over te horen hebben gekregen.
Ik ben nu 26 weken zwanger en de kleine is erg beweegelijk en erg druk aan het bewegen.
Is super leuk om dat te voelen en er contact met de kleine te krijgen dmv aanrakingen.
Echt super.

Groetjes Fanny

Hoi Meiden!
Ik voelde mn eerste kleine pas met 18 weken, nu met mn derde zwangerschap voelde ik het ook al met 11 (!!!!) weken. Heel vroeg. Maar goed, je weet ook wel heel goed wat je moet voelen, echt een voordeel met een volgende zwangerschap. Ik vind het heerlijk!

Liefs Remy

hallo iedereen,

Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben  super blij dat ik hem/haar voel. Mooi gevoel!  
Kan niet wachten tot mijn man het ook kan voelen!  

Succes met jullie zwangerschap en geniet ervan!  

groetjes ingrid

Terug
Bovenaan