15 weken zwanger, pijn in onderbuik

Hallo lieve mama's

Ik ben nu 15 weken en 4 dagen zwanger en werd vannacht wakker van een stekende pijn in mijn onderbuik. Ik raakte er beetje van in paniek en heb daarna ook niet meer goed geslapen.
Vannochtend toen ik wakker werd begon het weer.
Nu heb ik de hele tijd die stekende pijn. Soms is het heel ff weg en daarna begint het weer. Ik maak me een beetje zorgen hierom en weet niet zo goed wat ik nu moet doen.

Ik ben zelf in behandeling bij de gynaecoloog en de dames aan de telefoon daar zijn niet bepaald vriendelijk en behulpzaam. Zal ik mijn gynaecoloog toch bellen of dan maar de huisarts? Of gewoon nog ff afwachten. Pfffff ben zo bang dat er iets met de baby is.

Alvast bedankt voor reacties en steun.
 
Hoi hoi ik heb dit ook gehad ong. Bij je schaambeen ;) waarschijnlijk is dit gewoon bandenpijn je baarmoeder is aan het oprekken ivm de groei van je kleintje zeker als je een onverwachte beweging maakt kan het echt heel pijn doen en vervelend zijn hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen en als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen daar zijn ze tenslotte voor. Maar als ik het zo hoor is het bandenpijn en geloof me dat wordt alleen maar erger (ben nu 32+6 en had dit vanaf de 7e week)
 
Lieve dames

Bedankt voor de reacties. Ik vertrouwde het niet dus ben even naar de huisarts geweest. De huiarts heeft mijn urine gecontroleerd en deze was niet in orde maar ook niet heel slecht. Ik heb de urine vandaag nog na het ziekenhuis moeten brengen zodat het op kweek werd gezet en ik maandag de uitslag krijg.

Daarnaast heeft ze gevoeld en mijn blindedarm was erg gevoelig. Ik moest dit goed in de gaten houden en als het erger word moet ik direct naar het ziekenhuis en word ik opgenomen. Normaal gesproken word het dan binnen 12 uur stuk erger dus ik hoop dat dit niet gebeurd.

Ze heeft ook aan mijn baarmoeder gevoeld en ook deze was erg gevoelig maar dit kon komen door dat het allemaal heel goed doorbloed is.

Hopen dat het snel beter gaat !!
Dikke kus

 
Goed dat je toch naar je lichaam geluisterd hebt en even gebeld hebt. Hopelijk weten ze snel wat ze er aan kunnen doen en ben je van de pijn af. En als het blijft gewoon de HAP bellen. Liever 10x teveel dan 1x te laat, zegt mijn huisarts altijd en zeker nu met zo;n kleintje kan je beter zekere voor het onzekere nemen. Beterschap!
 
Beste maris85

Bedankt voor je reactie en medeleven.
Ik moet om half 5 opnieuw bij de huisarts zijn.
Ze zeiden vrijdag dat ik vandaag de uitslag kreeg en nu zeggen ze ineens donderdag pas. Het gaat al ietsje beter maar nog altijd pijn en vervelende steken.
Zo gauw ik meer weet laat ik het jullie horen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan