15 weken zwanger

Hallo mama's.
Ik ben momenteel 15w+1 en had woensdag een klein beetje donkerbruin verlies. Ben naar het ziekenhuis geweest en de vroedvrouw vond met de doppler meteen een goed kloppend hartje.
Ondertussen geen verlies meer gehad maar toch zit de angst dat het verkeerd loopt er toch goed in..
Ik had in de zomer een miskraam op 10 weken waardoor ik constant angstig ben dat er weer iets misgaat...
 
Grotere kans dat er ergens een adertje is gesprongen eerder hoor. Als het hart goed klinkt, moet je je geen zorgen maken. De boel is gewoon flink doorbloed nu! Ik kan me ook voorstellen dat t geen punt is als je na het weekend toch eventjes snel langs zou willen komen om naar het hartje te luisteren, als je dat gerust kan stellen..
 
Bedankt voor je reactie. Vind het zo moeilijk om het los te laten.. heb ook vakantie deze week en volgende week, waardoor ik dus nog meer tijd heb om te piekeren..

Ik heb volgende vrijdag terug een afspraak bij de vroedvrouw..
 
Logisch dat je piekert, dat heeft elke zwangere vrouw die bloedverlies heeft gehad en in joun geval met een miskraam te maken heeft gehad nog veel meer. Maar wat hierboven ook gezegd word, als er een goed kloppend hartje is geweest moet je het proberen van je af te zetten. Zolang er niet weer bloed / stolsels of hele erge buikkrampen bij komen zit je goed, zo moet je maar denken. Heb zelf ook bloedverlies gehad met 5,5 week en dat was op een donderdag en kon dinsdag is terecht voor een echo. Die dagen waren echt niet te doen. Toen dinsdags ook een mooi kloppend hartje gezien en inmiddels 24 weken zwanger. ?
 
Terug
Bovenaan