16 and pregnant..

Hai meiden,

De kids lagen daarstrax ff op bed, dus tijd om te zappen.. Toen dus kwam ik bij MTV uit, en dat ging dus over een meisje dat jong zwanger is geraakt.
Ze filmen dan de aanloop naar de bevalling toe, en een stukje daarna.
Deze jonge ouders hadden besloten hun kindje af te staan voor adoptie. De Opa's en Oma's waren het daar niet mee eens, maar hun wouden het nou eenmaal zomaar.
Zelf dacht ik wel, dat ze terug zouden komen op die beslissing als ze hun kindje gezien hadden.
Maar dat was dus niet zo.. En toen kwam de "overdracht" van de biologische ouders naar de adoptieouders. Nou, dat was echt verschrikkelijk om te zien!!
Ik moest me tranen echt in bedwang houden (huil niet zo makkelijk)
Ik kan het niet begrijpen dat iemand zijn kind afstaat, maar vind het wel supermoedig van de ouders! Ze denken niet aan zichzelf maar hun kind, dat ze op dit moment geen goede toekomst kunnen bieden.

Hoe denken jullie hierover?

Liefs Deb.

Ik heb het ook gezien, ik moest dus wel janken..............
Maar echt een heel volwassen en moedig besluit van de jonge ouders, en vond het ook heel erg om te zien dat de moeder van het meisje haar dochter in deze moeilijke tijd niet steunde.

Gr. Janneke

Ik heb t ook gezien en ook tranen met tuiten gehuild!!! Vond ook hun beslissing zo moedig en zo schrijnend dat de ouders er niet achter stonden!! Twee hele verstandige vroegwijze kinderen!! En inderdaad, de kleine Carly kreeg nu een goede toekomst en heeft gewoon 4 ouders die superveel van haar houden!!!

Groetjes

ik heb het niet gezien, maar vind inderdaad dat het in sommige situaties moediger is om te besluiten je kind af te staan. Het lijkt me een vreselijke beslissing die ik denk ik zelf niet zo zou kunnen nemen, maar soms dus wel het beste voor het kind. Dat is juist pas nadenken over wat het beste is voor je kind denk ik.

groetjes Tamar

Ik vind het lastig om hier iets over te zeggen omdat ik het niet heb gezien. Waren de grootouders bereid om het stel te steunen met de opvoeding zodat ze hun school ed af konden maken? In dat geval snap ik opa en oma ook wel weer want tja die raken ook hun kleinkind kwijt en willen hun kids wellicht behoeden voor een moment dat ze toch spijt krijgen. Het lijkt me afschuwelijk om mijn kind af te staan maar soms zijn er mensen die niet anders kunnen en uiteindelijk is het belang van het kind toch het allerbelangrijkst.

gr.Ing

Terug
Bovenaan