16 aug laats ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,  

Op 16 aug was ik voor het laatst ongi dat was toen mijn derde ronde. Nu 2 maanden later nog niks. Je word door je lichaam zo voor de gek gehouden, mijn cyclus was altijd 28 dg zelfs na de pil. Al een aantal testen gedaan zelfs een bloedtest allemaal nega. Nu is het een week terug dat ik voor het laatst getest heb. Maar nu durf ik niet meer het is zo zonde van die testen. Ik ben ook al aan het temp. maar daar wordt ik niet wijs van. 5 wk lang op 36.7 eergisteren op 37 en vandaag op 36.8 ????????????????Zo wordt het natuurlijk nooit wat. De avond voor de 37 graden hebben we geklust nou hoop ik dat ik geovuleerd heb. uik zie alleen maar zwangere vrouwen. nu is de buurmeid ook zwanger niet gepland leuk voor haar echtwaar maar frustrerend voor mij.
al wij geklust hebben komt alles er met de zelfde gang weer uitzetten zelf met het kussentje enzo. Heeft er iemand nog tips ofzo.

groetjes snelly

Hoi Snelly,
Tja, benen in de lucht! Hihi gewoon een kaars maken en ff een minuut of 10 blijven liggen ! Is ook gelijk goed voor je buikspieren!!

Jammer dat je cyclus nu opeens zo raar doet!
Wordt je behoorlijk onzeker van. Kan ik me goed voorstellen.

Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
En als je goedkope testen wilt omdat je het (logisch) zonde vind  van je geld
kijk dan ff op babybrabbel.nl  (er zijn nog meer goedkope sites. kijk ff bij het topic goedkope  test!)

Groetjes Bieb.

Hoi Bieb,

Bedant voor de tip. Heb net weer getest harstikke nega. Maar weer afwachten tot we ongi worden of volgende week weer een test. Dan klussen we toch goed.Ik ga in ieder geval even op die site kijken.

Groetjes snelly

hoi snelly
erg vervelend allemaal
om het helemaal goedkoop te maken kun je ook je ochtend urine ff naar je huisarts brengen dat scheelt veel geld koop je ff paar urine containers bij de aphotheek kosten volgens mij 25 eurocent
dan weet je zeker dat ze een goede test doen
ik weet niet of je al lang bezig bent en of je een onregelmatige syclus hebt kun je ook ff bezoekje brengen aan de huisarts misschien weet hij meer
sterkte en succes
groetjes

Hoi Snelly,

misschien kan je man na het klussen wat langer in je blijven,en niet meteen terugtrekken?En als hij zich terugtrekt er meteen even een handdoek tegen aan houden,zodat het er niet meteen uitloopt.Zo doen wij dat ook.Dan blijft het wat langer binnen.Gelukkig zijn het miljoenen zaadjes die heel hard kunnen zwemmen!Dus je hoeft niet bang te zijn dat geen 1 naar binnen zwemt toch?

Veel succes!Ook voor alle andere klussers.

Sorry,was even mijn naam vergeten....

Groetjes van Shirien

Terug
Bovenaan