Hoi,
Zal misschien wel weer wat drukker worden wanneer de zwangerschapsverloven ingaan denk ik.
Ik zag dat ook op hyves het rustig was. Wij zelf zijn heel druk met het huis klaar maken voor een kindje. Zijn nu sjablonen aan het verven op de muren.
Heb nu eindelijk de energie en de motivatie om heel veel uit te zoeken en vooral veel weg te doen. We hebben maar een 3 kamer huisje en ik ben erg goed in verzamelen. Was voor mij ook een beetje therapeutisch om eindelijk eens een hoop dingen af te sluiten en de gebeurtenissen van begin dit jaar te verwerken.
Ben ontzettend aan het genieten van Kieteltje in mijn buik. Ik kan het alleen nog niet zien bewegen, maar schijn ook een erg grote buik te hebben. Ik kon het wel al voelen vanaf 16 weken, wat ook best bijzonder was, maar ik had natuurlijk de tijd om daarop te focussen.
Ben wel benieuwd hoe groot mijn buik wel niet gaat worden, heb in het ziekenhuis echt megazwangere vrouwen gezien, dat maakt me wel een beetje bezorgd. Maar als het kindje maar gezond is, daar gaat het vooral om.
Groetjes van Yvanka