16 dagen over tijd - alleen maar negatieve testen

A

Anoniem

Guest
<p>Dag allemaal</p><p>Eerste dag van de laatste maandstonden dateert van woensdag 27/11/19.<br />Woensdag 18/12/19 meen ik een innesteling gevoeld te hebben. <br />Donderdag 19 en vrijdag 20 december had ik bruin bloed alleen bij het afvegen, dus niets in mijn inlegkruisje.<br />Het waren bruine slierten alsook bruine slijm (SORRY).<br />Ik had het alleen die 2 dagen. Nadien niets meer.<br />Ondertussen had ik ook al gevoelige tepels, rommelende darmen,...<br /><br /></p><p>Mijn echte maandstonden zijn niet meer doorgekomen sinds eind november.<br />Heb tot vandaag al meer dan 12 testen gedaan en altijd zijn ze negatief.<br />Sinds een dag of 3 heb ik nu ook een vieze smaak in mijn mond en voel ik me mottig (niet misselijk, maar echt mottig).</p><p>Zou er een kans inzitten dat ik toch zwanger ben desondanks de negatieve testen (heb zowel die van action, kruidvat als Clearblue geprobeerd).??</p>

Pfoe wat lastig. 
Ik zou je adviseren langs de huisarts te gaan. Een bloedtest kan dan misschien wat meer duidelijkheid bieden dan met de testen. Anders moet er misschien ook onderzocht worden waarom je niet ongesteld wordt. 
Ben je normaal regelmatig? 

Ja hoor, normaal gezien ben ik altijd op tijd.
Ben wel gestopt met de pil na mijn laatste maandstonden.
Ik heb aanstaande dinsdagochtend een afspraak bij de huisarts voor mijn bloed te laten trekken.
Ben benieuwd!
Zou wel straf zijn.. eerste ronde, direct raak...

Net een maand gestopt met de pil?
Daar kan je lichaam een hele tijd goed door van slag zijn. Ontpillen kan lang duren, je cyclus moet helemaal zijn eigen ritme gaan vinden. Dit kán helaas maanden duren 

Neen, mijn laatste maandstonden waren gewoon zoals mijn laatste maandstonden. 
2 weken later had ik 2dagen bruin bloed bij het afvegen.
En sindsdien geen bloed meer gezien...
Heb vrijdagavond al bloed laten trekken.. Sebiet om 16u weet ik meer!! Spannend..

Ben al 3x zwanger geweest (2 kids en 1 miskraam) en telkens werd ik kort na het stoppen met de pil zwanger (binnen de 3maanden).
Maar ik had wel telkens mijn maandstonden tot ik zwanger werd na het stoppen met de pil.
Daarom dat ik nu een beetje in de war ben...

Ze had alleen getest om te zien of ik zwanger was. Die test was negatief.
Toen adviseerde de gynaecoloog me om nogmaals bloed te laten prikken en dit keer te laten testen op het hormonaalgebeuren.

Want vandaag 28/01/2020 en ik heb mijn maandstonden voor het laatst op 27/11/2019 doorgekregen.
Echt bizar allemaal...
Ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen...

Terug
Bovenaan