16 dagen overtijd,en?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Na 16 dagen overtijd,nog niet normaal ongi geworden.
3 dagen geleden(dus bij 13 dagen overtijd) weer bruin bloed verlies en dat is het   dan weer.

Ik heb niet meer getest,sinds vorige week donderdag,zou ik nog maar eens testen?wat vinden jullie,zou ik nu toch nog een positieve   test kunnen hebben??

wie heeft dit ook gehad??

liefs maagd

Hallo!

Ik zou toch nog een keer testen, je hoort wel vaker dat je met 2 testen 2 verschillende uitslagen krijgt, en 16 dagen overtijd....

Succes en hopen op goed nieuws!!

Groetjes Loes

Nou hier hetzelfde toch maar weer getest en niets natuurlijk k#t.
Heb dat bruinverlies maar als ongi gerekend nou. Zou ik dan al met dag 19 ongi geworden zijn raar hoor en nu zit ik dan weer op dag 24 van de nieuwe cycles nog niets en ik weet ook eigenlijk niet of we goed geklust hebben of niet was meer met dat overtijd bezig de hele tijd.

Afwachten maar tot woensdag/ donderdag ofzo.

Mag ik vragen wanneer jullie zijn gestopt met de pil??? Mischien is het wel ontpilllen daar al aangedacht?? kus

Lieve maagd,

Wat vreselijk die onzekerheid!!
Maar al met al kan het allemaal nog zijn dat je zwanger bent.
Ik had eigenlijk 29 okt ongi moeten worden maar op 24 okt verloor ik een klein beetje bloed en alleen die dag.De volgende dag was het alleen nog bruin oud bloed.
Omdat ik altijd een paar dagen ongi ben ,begon mijn man te twijfelen of het wel echt mijn menstruatie was.Wij hebben op vrijdag avond getest en wat bleek POSITIEF!!!!
Die zondag dat ik eigenlijk ongi moest worden nog wel heel licht bloedverlies gehad en die dag erna ook nog maar nu gaat alles goed.We hebben zelfs vanmorgen nog getest omdat we het nog steeds niet kunnen geloven.En hij was weer positief!!
Zo zie je maar.
Heel veel succes en ik denk aan je.

Liefs en een knuffel Anne

Terug
Bovenaan