16 maanden en dreinerig!

A

Anoniem

Guest
Mijn dochter is ruim  16 maanden en is de afelopen weken niet heel gezellig; ze meut en  dreint erg snel, en wat ik ook doe (negeren of juist afleiden), het werkt niet. Sinds een week of 5 loopt ze goed los en natuurlijk hoort daar ook bij dat ze overal op gaat klimmen en andere dingen gaat ontdekken, vind ik alleen maar goed. Maar zodra mevrouw haar zinnetje niet krijgt is het drama. Tuurlijk zijn er ook veel leuke momenten en ben ik regelmatig supertrots dat ze weer iets nieuws kan, doet of zegt. Ik denk dat het bij de ontwikkeling hoort, ze is nl. ook ineens vroeg wakker en  eet een stuk minder goed, maar tijdens zulke periodes denk ik wel eens: 'komt er ooit een eind aan?'.
Is dit herkenbaar?

Hoi hoi,
dit is herkenbaar!
lijkt mijn zoontje wel van 16 1/2 maand. Heb wel het idee dat het nu aan het minderen is. Moet ik niet te hard zeggen. (even afkloppen, haha). Slecht slapen, huilen als ik hem op bed leg, vooral 's avonds.
Hou wel voet bij stuk hoor ook al word ze dreinerig. Dan duurt het alleen maar langer. Tenslotte de aanhouder wint.

Liefs,

Terug
Bovenaan