16 nov. vandaag uitgerekend....

A

Anoniem

Guest
Maar nog steeds niks!!!! Ik heb de hele nacht een harde buik gehad en zelfs in mijn slaap zakt het niet af! Gek dat dat gwn niet over gaat he?
Misschien toch een klein voorteken??
Ook veel krampen in mijn buik.. Maar het ziet er toch naar uit dat ik nog een tijdje mag doorlopen.

Het lijkt wel of al die novemberkindjes willen blijven zitten haha!

Angela

Hoi hoi,
Ik ook vandaag uitgerekend. Vanmorgen na de toilet en slijm met bloed verloren, maar ja dat kunnen ook voorweeen zijn en verweking van de baarmoedermond. Dus ja afwachten wat er gaat gebeuren. Mijn zoon is twee weken langer blijven zitten en toen ben ik ingeleid dus we wachten maar af. Veel succes en dat er maar snel wat mag gebeuren.
Groeten Tine.

Hee hallo!

Ook ik ben vandaag uitgerekend! maar helaas nog niks in aantocht hoor ....
Vanacht wel behoorlijke krampen gehad!!, maar ik kon niet echt een structuur ontdekken... had het idee dat het maar kwam en ging zoals het mijn lichaam uitkwam...
Duurde ongeveer van 23.30 tot 03.00.... (sliep er vaak aardig doorheen, dus heb niet precies kunnen bijhouden hoe het is verlopen haha)
soms was het een kwartier weg en had ik weer een kwartier écht buikkramp    en soms bleef het weer een uur weg en leek de kramp ook wel een uur te duren (weeen duren toch maar 2 minuten ofzo? met een opbouw, een piek en dan zakt het weer af)

heb de vk niet gebeld, want nu is er weer helemaal niks meer (zelfs geen harde buik ofzo) ben ook nog niks verloren..... het voelt alsof ie vorlopig nog lekker blijft zitten!

van mij mag het gaan gebeuren!!
xxx

zo! dus wel je slijmprop verloren op DE dag haha..dat is wel netjes hoor.. ik denk dat het dan niet zo lang meer kan duren hoor!! Ik heb nog helemaal niks verloren.. wel slijm maar dat is natuurlijk gwn afscheiding denk ik... ik hoop zkr dat er snel schot in de zaak komt want ik heb al een paar dagen krampen in mijn buik en rug.. weet niet wat dat is maar stiekem hoop ik dat het weeen zijn :p

Angela

hoi

nou vandaag is wel een mooie dag om te bevallen hoor,mijn dochterje is jarig en die word 2 vandaag,dus ik duim voor jullie dat het in ieder geval dit weekend gebeurt daar. gr wendy 38,2wk

Terug
Bovenaan