16 weken echo gehad

Hoi dames,

heb gisteren de 16 weken echo gehad. Wat is het toch mooi om je kleintje te zien groeien. Het enige nadeel is dat ik me nog zo beroerd voel dat werken er niet inzit. Ben de hele dag zo moe van het overgeven en misselijk zijn dat ik geen stap verder kom. Heb gelukkig een hele lieve begripvolle man en super ouders. Ze steunen me waar kan en als ik een dag helemaal niks doe is mijn man de laatste die er boos om wordt. Hij vind dat ik naar mijn lijf moet luisteren en moe is moe. Moet wel mijn baas bellen omdat hij toch wilt weten wat er speelt. Maar hij is erg begripvol en gunt me de tijd die ik nodig heb. Ook voel ik de uk soms wat een fijn gevoel. Nog niet sterk. Wat kriebeltjes in de buik maar zo heerlijk. Helaas is het met mijn pa niet goed. Zijn hart heeft het zwaar te verduren en heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen. Deze week veel onderzoeken. Hierdoor bij mij wat extra stress mijn fam is me alles. en wil zo graag dat mijn pa zijn kleinkind ziet opgroeien. Hoop dat we snel weten wat er met mijn pa is. Of hij weer vernauwing heeft of het iets anders is.

Hoop dat het jullie allemaal super gaat.

Liefs Peet

Heb maandag 16 weken controle gehad. Heb de kleine jammer genoeg niet gezien. Kreeg wel de vraag of ik al iets voelde maar voel eigenlijk nog niks..
Wel fijn dat we het hartje hebben gehoord was rustiger als bij de 12 weken. Waarschijnlijk lag de kleine te slapen..

Mag nog van geluk spreken heb nog helemaal niet overgegeven. Ben de eerste 3 maanden wel super moe geweest wat minder was voor mijn vriend..

Maar peet wel naar van je pa hoop dat het wat beter met hem gaat. Dat er snel een uitslag is.

hoi peet
sterkte met je pa
wat een nare situatie

ik zit ook fulltime in de ziektewet, vanaf week 8
maar voglende week ga ik 2x2 uur proberen
we hebben gelukkig ene hele goede bedrijfsarts

bij mij is de vermoeidheid erg, zeker als de kleine een groeispurt heeft
daarnaast wordt de misselijkheid wel minder, ik hoef pas bij de lunch mijn medicatie
sloeg bij jou geen medicatie aan?
verder had ik hele erge pijn op de borst, bleek dat mijn rug vast zat door mijn zwaarder wordende borsten, 1x massage van de fysio en ik was er vanaf

verder snel harde buiken dus ik blijf het lekker rustig aan doen, denk dat ik pas na de bevalling echt weer volledig aan het werk ben, ach ja een onverwachte sabbatical

sterkte ermee

Helaas werkt geen medicatie voor de misselijkheid. Ik ga volgende week met mijn baas praten ben benieuwd.
Ach zolang ons wondertje goed groeit vind ik het overgeven zo erg niet. Hoort erbij zeggen we maar.
Merk wel dat staan nu niet goed meer gaat. Krijg snel last van mijn rug.
Ben zwaar van boven dus daar zal het niet aan liggen.
Succes met het werken aankomende week

Terug
Bovenaan