16 weken en harde buiken????

zo daar was ik weer eens..ben op vakantie geweest 8dgn turkeye met mn schoonouders zonder man en kids..heel vreemd en moeilijk afscheid, maar eenmaal daar ging het goed.werd wel ziek in het vliegtuig.
maar heb echt heerlijk kunnen uitrusten, luieren en genieten, bruin bakken aan de zee..
maar ook heerlijk om weer bij mn gezin te zijn..

gister was ik 16 weken en ook een drukke dag gehad want onze tweeling meiden mochten figureren in een nieuwe film, dus gister werd de scene opgenomen.was heel leuk maar moest alleen dus heel inspannend allemaal.
vandaag wat gerommeld maar heb nu af en toe het gevoel van een harde buik.heb al aardig buikje...herkennen jullie dit?word ons 4e kindje...vind het best wel vroeg eigenlijk...

Hoi Elize,
Wat heerlijk even rust op vakantie! En wat een contrast dan weer met alle drukte thuis.. ik heb ook al een paar weken last van harde buiken (ben nu 18wk4dg) als ik te druk ben.
Zodra ik rust neem gaat het weer beter.

Had het bij de eerste twee ook pas later in de zwangerschap, maar nu is het natuurlijk drukker met al twee kinderen rondlopen en bij jou zelfs drie!

Stertke en pak je rust he!

Groetjes mamainzuid

Ik heb ook al vanaf 15 a 16 weken regelmatig harde buiken en dit is mijn eerste zwangerschap. De verloskundige keek er niet zo van op. Volgens haar heeft de ene er gewoon meer last van dan de andere. Ze zei ook niet dat ik rustiger aan moest doen ofzo. Dus maak me er niet te druk over.

Hier ook al weken harde buiken (nu 18 weken). Bij de eerste veel minder last van maar nu wat meer. Vind het wel een fijne meter om af en toe wat rustiger aan te doen!

Terug
Bovenaan