16 weken en.... niets???

Hi dames,

Ik zoek even bevestiging hoor. Ondanks dat het mijn 2e zwangerschapschap is, ervaar ik het als nieuw. Het is namelijk zo anders.
Ben nu 16 weken en ik voel helemaal niets. Ja, ik merk dat mijn lijf vetreserves opbouwt ('prachtige' vetrol) en als ik lig, voel ik wel dat mijn buik harder is, maar thats it.
Dinsdag gelukkig naar de vk, zodat het hartje me kan overtuigen dat er toch echt een mensje in me groeit. Tot die tijd merk ik dat ik elke dag onzekerder wordt of het allemaal wel goed zit. Zou natuurlijk blij moeten zijn dat ik geen kwaaltjes heb, realiseer ik me. Sorry voor de dames die constant misselijk zijn dat ik nu weer hierover zeur.

Herkent iemand mijn verhaal?

D.

tuurlijk snappen we dit..
Ik heb best een  buikje...en heb nog steeds duidelijke aanwijzingen dat ik zwanger ben..Maar ook ik maakte me zorgen!
Was 4 weken terug naar vk geweest..en na 2 weken begonnen de twijfels weer toe te slaan..zit het wel?? doet ie het nog wel??
Ik denk dat het het heeel normaal is. Straks als je het duidelijk voelt bewegen is dat over..Dus daar moeten we maar naar toe leven he??...duurd niet lang meer hooor...:)

doeidoeiii

Hey hey,

Ook ik herken de ongerustheid, ben nu ook 16 weken en inderdaad ook twee een halve week geleden laatste echo gehad en nu begon de onzekerheid weer de kop op te steken, kreeg hoofdpijn, voelde allerlei buikdingetjes, huilde voor om het even wat,...
GELUKKIG ... was er gisteren op de infobijeenkomst in het ziekenhuis over het zwanger zijn een heel aardige verloskundige die zag dat ik het moeilijk had en zij nam me na de bijeenkomst gewoon mee naar de verloskamers en maakte zowaar een echo om me gerust te stellen, de tranen vloeiden rijkelijk over mijn wangen natuurlijk toen ik ons kleine ding zag, hartje klopte, mooie moederkoek, veel vruchtwater, beentjes trappelend, ... ze heeft me echt verlost van nog twee weken extra spanning !!!!! Wat een super vrouw !!!! Ik was toen heel blij dat ik toch naar die bijeenkomst was geweest ondanks dat dit ons derde kindje wordt !!!

Groetjes
Ans

hoi dames,

ik had precies het zelfde,ik droomde er zelf van dat het hartje niet meer klopte.
ik vertelde het tegen een vriendin van mij op msn.
Ze zei gwoon de verloskudige bellen.
dat heb ik toen ook gedaan,ze zei kom maar ff langs dan kijke we ff.
alles was gelukkig goed..
zodra je hem voelt zal die angst verdwijnen zei ze.
dus nog ff af wachten

groet Valeska

Hi meiden,

Bedankt voor jullie meelevende reacties. Ik weet het: geduld is een schone zaak.
Maar wat denk je: zit ik vanmorgen bij mn ouders aan een bakje thee, begint er iemand in mn buik een kleine verbouwing! Ik helemaal enthousiast natuurlijk.
Fijn dat ie voelde dat ik dat nodig had.
Nu is het nog maar 2 dagen tot dat ik naar de vk mag. Maar ik ben er nu wel gerust op.
En over 4 weken al 20 weken echo: ff binnen gluren wat er zit, een jongetje of meisje.
Benieuwd of mn intuitie (net als de vorige keer) juist is....

Nogmaals bedankt en allemaal veel succes met de weken die gaan volgen!

Groetjes Dee

PS Wat tref je het soms he, met de mensen in de zorg. Even zo'n onverwachte echo na een voorlichtingsbijeenkomst. Topper hoor!

Terug
Bovenaan