Beetje gek vraagje misschien. Net met het afvegen na het toilet gaan, zat er veel helder slijm op het toiletpapier. Ik ben nu 16 weken zwanger en heb wel afscheiding, maar niet zoals dit. Vorige zwangerschap heb ik dit ook niet gehad. Het is een beetje zoals ik had op mijn vruchtbare dagen tijdens mijn cyclus.
Vorige keer heb ik geen slijmprop verloren, d.w.z. heb niets gezien wat erop lijkt en ik ben gewoon erg verbaasd. Zou dit al de slijmprop zijn, beetje erg vroeg lijkt me.
Hebben meer mensen veel helder slijm verlies en is dit dus normaal.
En voor de mensen die al een slijmprop verloren zijn, is dat helder slijm (beetje taai, sorry nu wordt het echt een beetje ranzig) of is het anders?
Ik hoor het graag. Maandag moet ik naar de VK dus dat komt goed uit, kan ik meteen even informeren.
Vorige keer heb ik geen slijmprop verloren, d.w.z. heb niets gezien wat erop lijkt en ik ben gewoon erg verbaasd. Zou dit al de slijmprop zijn, beetje erg vroeg lijkt me.
Hebben meer mensen veel helder slijm verlies en is dit dus normaal.
En voor de mensen die al een slijmprop verloren zijn, is dat helder slijm (beetje taai, sorry nu wordt het echt een beetje ranzig) of is het anders?
Ik hoor het graag. Maandag moet ik naar de VK dus dat komt goed uit, kan ik meteen even informeren.