16 wk rugpijn buikpijn graag advies

<p>Hi dames,</p><p>ik ben nu 16+5 wk zwanger nu. Nu heb ik sinds gister zeurende pijn in me buik/rug en benen. Gespannen buik en als ik te lang sta steken in zij en onderrug. Ik heb het sinds gisteravond en er ook slecht van geslapen. Nu heb ik een peuter van 2 jaar die veel aandacht wil en vaak opgepakt wilt worden. Ook wandel ik best veel (de kleine brengen naar de creche en ophalen, de crech is niet heel vlakbij) <br /><br /></p><p>nu is het weekend dus kan ik me gyneacoloog niet bellen. Iemand die dit ook heeft gehad? Moet ik me zorgen maken?</p>

Komt en gaat de pijn of is het constant? Als de pijn komt en gaat, dan moet je direct aan de bel trekken! Als de pijn constant is, dan zou ik adviseren om een goede bekkenfysio te zoeken. Aangezien je harde buiken hebt, is het ook verstandig om rust te nemen

Je zou ook eens even naar de symptomen voor blaasontsteking kunnen kijken. Ik had krampachtige pijn in mijn onderrug, steeds harde buiken (ook als ik het rustig aan deed) en plaste steeds kleine beetjes.. bleek inderdaad blaasontsteking te zijn.
Als je echt pijn hebt en het niet vertrouwd gewoon bellen. Ze hebben de Spoednummers niet zo maar!

Terug
Bovenaan