16 wk zwanger en hevige pijn in een rib onder borst

wie heeft hier ook last van of last gehad?
ik ben nu 16 week zwanger en heb al een paar weken last van een hevige pijn in een rib onder mijn borst, en heb ook duizeligheden erbij, ben afgelopen woensdag flauwgevallen op werk ( werk als kapster) ik had de verloskundige gebeld en die stuurde me door naar het ziekenhuis, na een hele dag daar vast zijn gehouden en allemaal onderzoeken hebben gedaan konden ze niets vinden waarom ik daar zo'n last van heb, met de baby gaat alles super goed, alleen kan mijn werk haast niet volhouden, sóchtens gaat het wel alleen tegen de middag heb ik tranen in mijn ogen van de pijn, is het nu houding of spieren en pezen die an het rekken zijn ,, moet aankomende maandag weer naar ziekenhuis voor controle!   veel liefs diane

Ik ken het zelf (nog) niet. Maar mijn vriendin had het toen zij zwanger was ook al heel snel. Bij haar kwam het omdat haar kindje nogal lang was en hard schopte tegen haar ribben. Ze heeft er zeker vanaf de 17de week last van gehad. Het hoeft niet zo te zijn bij jou, maar hopelijk is het wel zoiets onschuldigs.
Sterkte,
Patricia  29w  

Hoi,

Daar heb ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook behoorlijk last van gehad, ben de vorige keer zelfs  ermee naar de huisarts geweest, die vertelde dat dat komt door hetzelfde hormoon dat ervoor zorgt dat je bekken soepeler(en bij sommigen te soepel) wordt tijdens de zwangerschap.
Ik had er de vorige zwangerschap heel erg last van en ook al heel vroeg in de zwangerschap.
Deze keer heb ik er maar heel af en toe last van (ben nu 21 weken) bij mij hielp het alleen maar als ik met mijn arm omhoog lag/zat.
Het is erg vervelend maar kan verder geen kwaad, als de zwangerschap wat hoger zit kan het zijn dat je ribbetjes wat gewend zijn aan hun nieuwe posite en dat het wat minder gevoelig is.

Jeanette

Terug
Bovenaan