????

ik zit er toch wel mee
ik heb een zoontje van bijna 13 maanden
alles gaat goed maar hij wil niet lopen hij tijgert het hele huis door
wipt wel eens op handen en knieen kan al wel zelf gaan zitten maar lopen nee dat wil hij niet
ik help hem wel eens en dan loopt hij wel als ik hem vast hou en aan tavel staan doet het wel maar aleen als ik hem daar neer zet
als ik hem help met lopen wiebelt hij heel erg net of hij dronke is
maar ja wie kan mij zeggen hoe lang het nog duurt voor dat hij loopt of zijn er tips dat ik hem kan helpen
alvast bedankt groetjes nicole
 
Hoi,
Hij is nog zo klein niets om je druk om te maken dat hij nog niet loopt. Dat komt vanzelf.
De gemiddelde leeftijd is geloof ik een maand of 15 dat ze echt gaan lopen.

Lekker laten gaan zoals het gaat. Aan het handje lopen en langs lopen en dan gaat hij vanzelf loslopen als hij daar aan toe is.

groetjes joyce
 
Hoi,

Mijn zoontje is 16 maanden. Hij loopt met beetje steun aan tafel/bank en met een loopwagen, buggy, rollator (haha, van mijn oma). Maar meneer loopt nog niet los. Hij staat wel los, maar als hij zich wil voortbewegen dan gaat hij kruipen. Een enkele keer zet hij 2 stapjes los, maar dan houdt het ook wel op. We wachten gewoon af en laten hem lekker lopen achter&met een "hulpmiddel".

Groetjes Marieke
 
Voor de meeste kinderen is het te vroeg hoor om met 13 maanden te gaan lopen!
Inderdaad, gemiddeld met zo'n vijftien maanden, maar er zijn er zat die nog later gaan lopen!
 
Hoi,



Ons jongste zoontje is ook bijna 13 maand oud. Hij kan heel goed
kruipen, hij kan ook zelf gaan staan in de box of bij de tafel. Maar
hij kan nog niet los staan, en hij loopt ook nog niet langs de tafel of
de bank. Als ik hem vasthoud dan doet hij wel heel stoer pasjes maar
daar blijft het ook bij. Het komt vanzelf wel, het ene kindje is gewoon
wat vlotter dan de ander. Dat blijkt wel want zijn oudere broer liep
met 11 maanden. Ze doen het ieder op hun eigen tempo. Onze oudste was
met het gaan zitten, staan en lopen heel erg vlot maar ging pas echt
woordjes zeggen toen hij ruim twee was, de jongste is met zitten en
staan wat langzamer maar die zegt nu al woordjes als toes (poes).



Groetjes



 

 
Hi

13 maanden is wel vroeg hoor om te beginnen met lopen, tuurlijk er zijn kinderen die het doen, maar is echt vroeg. De mijne liep toen hij 15 maanden was, en dat terwijl de kinderarts dacht dat hij wel laten zou lopen omdat hij een billenschuiver was/is. Gewoon afwachten je kindje doet het vanzelf. Zou ook niet teveel oefenen, hij doet het wanneer hij er aan toe is en dat is ook het beste.

Groetjes
lia
 
Hoi


Mijn zoontje is pas  6 maanden hoor hij loopt  in zn ufo (een speelding op wielletjes)  het hele huis rond  
ik had in een speelgoedwinkel zo een karretje gezien waar ze dan achter kunnen lopen met speeltjes erop enzo misschien is dat wat weer iets nieuws misschien stimileerd dat een beetje

succes
Gr Nifty
 
Terug
Bovenaan