:(

hallo allemaal ik heb een dochter van 3 en in juli wordt ze 4 dus na de zomervakantie naar school. Ze heeft even op een peuterspeelzaal gezeten maar omdat ik vond dat de leidsters te veel schreeuwden en niet genoeg bezig waren met de kinderen maar meer met zichzelf heb ik haar daar weggehaald .Ze moet volgende maand naar het kinderdagverblijf omdat ik ga studeren . maar ik heb er veel moeite mee is er iemand die dat ook heeft?ik mis haar nu al als ik er aan denk
 
Mijn dochter ging afgelopen september (was toen 2,5) in een week voor het eerst naar een oppas (konden het eerst zelf opvangen) en naar de PSZ...ik vond het afschuwelijk, maar ben er overheen gekomen...

Jammer van die vervelende ervaring bij de PSZ, ik ben heel tevreden ermee!!!

Yvonne
 
Hoe moeilijk je het zelf ook vind, je doet je kind er uiteindelijk echt een plezier mee. Want als een kind naar de basisschool moet zonder ervaring van een psz of een kdv krijgen ze het vaak heel zwaar. Het is zo goed voor ze als ze leren om met een vaste structuur in groepsverband bezig te zijn. En het is voor jezelf vaak ook een kwestie van wennen, het loslaten begint nu al.
 
als het goed is gaat ilse in september ook naar de psz.
ik denk dat ze het heel leuk gaat vinden.
als ze eens met een kindje speeld( komt niet zo veel voor helaas)  heeft ze erg veelplezier.

ik weet niet hoe ik zelf zal reageren. de eerste keer dat ze bij opa en oma sliep heb ik een aaardig tijdje gehuild. de andere keren gingen had ik gelukig niet zo last van.

nu wilde mijn schoonouders een paar dagen weg met ilse, dit leek ons nog geen goed idee, omdat ze net een zusje heb.
en bij de gedachten begon ik alweer te huilen, erg he die hormonen.

gr henny

 
Terug
Bovenaan