16dagen overtijd en toch weer ongi snik snik....

A

Anoniem

Guest
Nou d8 ik eindelijk dat ik misschien zwanger was, was ik eerst 4dagen overtijd doe een test , test was negatief, ik d8 tja het kan zijn dat ik te vroeg getest had...
Ik heb gewacht tot ik totaal 2weken overtijd was, weer een test gedaan weer negatief, en nu ben ik gisteren ongi geworden.....
Na 16dagen zeg, ik begrijp echt helemaal geen bal mee van mijn lichaam....
Ik dacht echt het is eindelijk zover. maar nee hoor, ik denk dat het mij gewoon niet gegund is......
En eerlijk gezegd vind ik het erger voor mijn man dan voor mij, ik weet gewoon dat hij erg teleurgesteld is ook al zeg hij er niks over....
Waarom word iedereen om mij heen toch zwanger en ikke weer niet.....
Ik doe tegen mijn fam gewoon cool zeg maar , maar dat ben ik helemaal niet, ik vind het zo KUT eerlijk gezegd, sorry voor mij taalgebruik
Wat is het toch rot als je niet spontaan kinderen kunt krijgen.....

Zo dat moest ik effe kwijt......

liefs Chahida

Hey hey,

wat rot zeg! Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden. Ook ik vraag me dikwijls af waarom het me (nog) niet gegund is. Waarom lukt het bij anderen wel en zo snel???
Maar kop op meid! Op naar de volgende ronde ! En dat kan een goede zijn dus positief denken!
Ik voel met je mee!
Sterkte en liefs, Caroline

Hee joh... wat naar voor je! Ik herken je gevoel, ik was 9 dagen overtijd en dacht dat het misschien raak was, maar ben toch weer ongesteld geworden vandaag. Het is zo'n teleurstelling! Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat en ik zal voor je duimen voor de volgende keer...

Liefs,
Noa

achhhhhhhh chahida, das balen ja....zeker 16 dagen pfffffffffff kan geloven dat je dan denkt dat je mischien een kans maakt...

wens je veel succes en sterkte in de volgende ronde, hoop dat dat DE ronde voor je mag zijn

knuffel sweety

kop op hoor Chahida!!!
Wat een pech zeg, weer een volgende ronde. Hoop dat er daarna geen meer volgen, maar dat het raak is hoor

hoi,
Ik denk dat je er toch van uit kunt gaan dat er iets is gebeurd in je lichaam.
Als je normaal een regelmatige cyclus hebt en ineens duurt het veel langer dan is er waarschijnlijk toch een bevruchting geweest. Slechts heel kort en onvoldoende om Hcg aan te maken, maar toch was er even iets.
Ik heb het ook een keer gehad en mijn man is arts en heeft het toen uitgezocht.
Enorm veel bevruchtingen lopen fout in de eerste paar dagen, de bevruchting gat niet eens beginnen met delingen. Dat is heel normaal, vaak merk je daar dus niks van omdat je gewoon ongesteld wordt.
Het si dus niet erg maar juist een teken dat er wel activiteit is geweest in je lichaam.
Bij mij gebeurde het de cyclus voor ik daadwerkelijk zwanger werd. Ik ben nu 21 weken zwanger. Dus gewoon volhouden!
groeten Elke

dank je wel meiden voor jullie peptalk, dikke  voor jullie

liefs Chahida

quote: asja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2006 20:21:26'));

hoi,
Ik denk dat je er toch van uit kunt gaan dat er iets is gebeurd in je lichaam.
Als je normaal een regelmatige cyclus hebt en ineens duurt het veel langer dan is er waarschijnlijk toch een bevruchting geweest. Slechts heel kort en onvoldoende om Hcg aan te maken, maar toch was er even iets.
Ik heb het ook een keer gehad en mijn man is arts en heeft het toen uitgezocht.
Enorm veel bevruchtingen lopen fout in de eerste paar dagen, de bevruchting gat niet eens beginnen met delingen. Dat is heel normaal, vaak merk je daar dus niks van omdat je gewoon ongesteld wordt.
Het si dus niet erg maar juist een teken dat er wel activiteit is geweest in je lichaam.
Bij mij gebeurde het de cyclus voor ik daadwerkelijk zwanger werd. Ik ben nu 21 weken zwanger. Dus gewoon volhouden!
groeten Elke

Nou dat ik zwanger ben geweest lijkt me sterk wat ik heb in die periode 2testen gedaan nou dan had het toch wel positief moeten vallen...
Ach tegenwoordig weet je dat misschien ook niet eens meer zo zeker....
Je lichaam speelt zo vaak met je, echt raar gewoon....We wachten af , misschien dat het met mijn eerste IUIbehandeling het wel gaat lukken (inshallah) Als allah dat wil......

Liefs Chahida

Terug
Bovenaan