A
Anoniem
Guest
Nou d8 ik eindelijk dat ik misschien zwanger was, was ik eerst 4dagen overtijd doe een test , test was negatief, ik d8 tja het kan zijn dat ik te vroeg getest had...
Ik heb gewacht tot ik totaal 2weken overtijd was, weer een test gedaan weer negatief, en nu ben ik gisteren ongi geworden.....
Na 16dagen zeg, ik begrijp echt helemaal geen bal mee van mijn lichaam....
Ik dacht echt het is eindelijk zover. maar nee hoor, ik denk dat het mij gewoon niet gegund is......
En eerlijk gezegd vind ik het erger voor mijn man dan voor mij, ik weet gewoon dat hij erg teleurgesteld is ook al zeg hij er niks over....
Waarom word iedereen om mij heen toch zwanger en ikke weer niet.....
Ik doe tegen mijn fam gewoon cool zeg maar , maar dat ben ik helemaal niet, ik vind het zo KUT eerlijk gezegd, sorry voor mij taalgebruik
Wat is het toch rot als je niet spontaan kinderen kunt krijgen.....
Zo dat moest ik effe kwijt......
liefs Chahida
Ik heb gewacht tot ik totaal 2weken overtijd was, weer een test gedaan weer negatief, en nu ben ik gisteren ongi geworden.....
Na 16dagen zeg, ik begrijp echt helemaal geen bal mee van mijn lichaam....
Ik dacht echt het is eindelijk zover. maar nee hoor, ik denk dat het mij gewoon niet gegund is......
En eerlijk gezegd vind ik het erger voor mijn man dan voor mij, ik weet gewoon dat hij erg teleurgesteld is ook al zeg hij er niks over....
Waarom word iedereen om mij heen toch zwanger en ikke weer niet.....
Ik doe tegen mijn fam gewoon cool zeg maar , maar dat ben ik helemaal niet, ik vind het zo KUT eerlijk gezegd, sorry voor mij taalgebruik
Wat is het toch rot als je niet spontaan kinderen kunt krijgen.....
Zo dat moest ik effe kwijt......
liefs Chahida