16e beginnen met IUI

Hallo allemaal;
Ik ben een paar weken geleden al eens op dit forum geweest en vertelde over de uitslag van de gyn.
Een aantal meiden kennen me al van het zwanger worden forum; ik ben petra ,29 jaar en we zijn bezig vanaf nov.'2003(nog niet zolang dus) Doordat ik hele rare ongi's had(kwam moeilijk op gang en allerlei zwschps versch.) ben ik doorgestuurd door mijn ha. Het zaad van mijn vriend is niet goed,vandaar dat wij de 16e beginnen met IUI.
Dan krijgen we 5 behandelingen en als het niet lukt door met IVF.

Er komt een druk weekje voor ons aan; IUI,trouwen en we gaan op vakantie,maar we hebben er erg veel zin in en hebben goede hoop.

gr. petra

Hoi Petra,

Jeetje wat een bedrijvigheid bij jullie..... Spannendende tijd voor je.
Fijn dat de huisarts je zo snel doorstuurde, wij mochten ook gelijk naar het zh...na 1 1/2 jaar proberen. Ik was bang dat ik eerst een tijd zou moeten tempen dus dat viel mee.

Ze hebben bij mij 3 cyclussen gevolgd en niks geks gevonden. bij mn man was ook alles goed. Nu moet ik morgen (donderdag) voor een kijkoperatie, ff zien dat er binnenin ook niks geks aan het handje is....

Welke dag trouwen jullie? En waar gaat de reis naartoe? GENIET van deze heerlijke tijd!!

Liefs Lill.

Een hele fijne week dan maar! Hopen dat t lekker droog blijft op je trouwdag..en mar lekker genieten van jullie honeymoon..zou geweldig wezen als de IUI aanslaat nu!
Goodluck!

Hoi Petra,

Heeeeeeeeel veeeeeeeeel succes met de IUI! Mijn collega was bij de 2e keer zwanger!
Wij hebben de 20ste een intake gesprek. Ik ben even benieuwd hoe het met jullie ging na de intake. Ben je dan snel aan de beurt?
Liefs Inge

Terug
Bovenaan