17+4 en nog steeds veel kwaaltjes en dood op. moet nog zo lang wie heeft dat nog

<p>Hoooooi dames, </p><p>Ik ben 17+4 weken zwanger en ben tot nu toe alleen maar beroerd geweest. Net de griep gehad en anderhalve week thuis gezeten en net week aan het werk en weer ziek.. voel me zo schuldig om me elke keer ziek te melden. Wie heeft dat ook ?</p><p>En ik hou veel vocht vast waardoor ik last heb van carpatale tunnelsyndroom waardoor ik snachts amper slaap ben nu 20 uur gaan werken maar alsnog is dat te zwaar.. </p><p>En dan kijk ik om me heen en bij vele gaat het verder super met de zwangerschap en dan baal ik wel en denk ik zijn er meerdere die zich nog zo beroerd voelen en hoe ga je ermee om</p><p>Moet nog de helft en zit er nu al zwaar door heen..   helpppp:(</p><p>Groetjes denise</p>

Ik ben inmiddels alweer 26+2 en ik zit nog steeds in de ziektewet. Vanaf week 5/6 begonnen met overgeven en afvallen. En dat is tot nu toe niet veranderd. Ik hoop dat het bij jou beter gaat! Je bent al bijna op de helft.. probeer van de zwangerschap te genieten :)

Ooo echt meen je niet. Dus je werkt nog steeds niet en gaat ook niet meer werken ? 
Wat heftig dat je daar nog steeds last van hebt zeg.. met de baby gaat het wel verder goed ??
Ja inderdaad hoop dat het nog beter gaat worden bij mij want met 20 uur werken is het nog best pittig en meld me vaak ziek.. sommige zeggen ga gewoon helemaal ziekte wet in en pak je rust.. maar vind ik een moeilijke keuze..
Ja gelukkig wel bijna op de helft maar vind het nog soms moeilik om te genieten.. maar probeer dat wel zoveel mogelijk te doen hoor !!

En jij ook sterkte en geniet voor hoeverre je kan !!

Je bent echt niet de enige hoor! Ik heb me in het begin 2 weken ziekgemeld ivm misselijkheid en spugen. Daarna weer gaan werken, maar met zo’n 4 maanden ging het weer slechter met me! Heb toen wel nog doorgewerkt, maar met 6 maanden heeft de verloskundige mij ‘verboden’ nog te werken, omdat het echt niet meer ging. Ik zag er blijkbaar ook heel slecht uit, beetje grijzige kleur in mijn gezicht, was gewoon echt doodmoe, maar dan niet te omschrijven hoe moe... zit vanaf toen thuis, ben nu 39 weken. En achteraf gezien ben ik echt blij dat mijn verloskundige dit besluit voor mij heeft genomen! Het heeft nog een 4 weken gekost voor ik me weer mens voelde, maar nu voel ik me best oké, op de gebruikelijke kwaaltjes na! 
Wat betreft carpaal tunnelsyndroom: ik heb me laten tapen bij fysiotherapeut, dit al geprobeerd? Bij mij gaf dat wel exit verlichting meteen! 

Oooo echt ja ik heb me al veel vaker ziek gemeld. En ik ben voordat ik wist dat ik zwanger was van 32 uur naar 24 uur gegaan en de verloskundige zei ook neem deze week even vrij kijken hoe het met je hoofdpijn gaat en ik toch eigenwijs gaan werken en nu weer verkouden en zware hoofdijn en ze zei ga wat mindrr werken maar eigenlijk niet hoeveel minder dus ik gaf aan gan 24 naar 20 maar volgens mij is dat nog te veel..
Want ze zei ook nog tegen me als je zo door gaat zit je over een paar weken helemaal thuis..  
Of er moet wat wonderbaarlijks komen maar ik denk ook dat ik het niet ga redden tot me verlof maar we gaan het mee maken
Oke top thnx ik ga zo naar de dokter voor dat syndroom en dan gelijk er over hebben hoe of wat..
Sterkte met de laatste loodjes en een mooie bevalling??

Haha, je lijkt een beetje op mij geloof ik. Ik moest eerst ook minder gaan werken, ging van 24 uur naar 20 uur, dat was minder toch?! Maar achteraf gezien maken die 4 uurtjes het verschil niet! 
Wat zei de dokter over carpaal tunnel syndroom? Heb ik misschien ook nog iets aan, die laatste dagen/weken :) 
Denk in ieder geval aan jezelf, als het niet gaat dan is ziekmelden het enige juiste! En je werkgever krijgt jouw ziekte periode 100% vergoed door UWV, dus je werkgever kan die tijd gewoon een vervanger voor jou nemen als dit nodig is! 
Dankjewel, begin nu wel last te krijgen van zenuwen haha ?

Terug
Bovenaan