17.5 week en geen baby gevoeld

<p>hi allemaal! Ik weet eigenlijk bij het plaatsen al dat ik me geen zorgen hoef te maken maar wil toch even wat extra steun om het los te laten (dat hoop ik dan ;-))</p><p>ik ben nu 17,5 week en met 16 weken had ik het idee soms de baby te voelen (maar weet het niet zeker) en nu voel ik al een week niks meer, is dat gek, hoor je je baby echt al te voelen met deze termijn of zijn er meer die dat pas later hadden? </p><p>Het is m’n eerste en heb een hoger bmi (misschien dat meer vet/isolatie ook tegenwerkt had ik bedacht)</p><p> </p><p>thanks alvast! </p>

Het zou kunnen maar het zouden ook je darmen kunnen zijn. Ik wist toen ik van mn eerste was wel vrij zeker dak de baby voelde met 17 wk. Het was alsof er een vlindertje in mn buik fladderde.. mn darmen deden toch iets anders. Ik ben nu 15 wk en voel de baby al. Maar misschien waren het gewoon je darmeb hoor. Die kunnen je ook aardig voor de gek houden. Als je je ongerust maakt moet je even naar de vk gaan.. maar met 17.5 week hoef je niet dagelijks de baby te voelen nog..

Je hoeft je idd geen zorgen te maken ? Pas bij 28 weken (geloof ik) moet je je kindje elke dag voelen. Ik heb zelf ook een hoger BMI. Ik voelde ze bij 17+1 en rond de 20 weken begon ik ze echt frequent en flink te voelen.

Ik dacht mijn kindje ook rond de 18 weken sporadisch te voelen. Met 21 weken was ik pas echt overtuigd en sindsdien voel ik hem dagelijks. Zou me er nog niet te veel zorgen om maken. 

Ik dacht m’n kindje ook niet te voelen en voornamelijk m’n darmen.. blijkt dat m’n placenta aan de voorkant ligt waardoor ik sowieso minder en later wat voel dan wanneer de placenta niet aan de voorkant ligt.
dus geen zorgen, je hebt waarschijnlijk binnenkort de 20-weken echo en dan zal je vast een hele mooie echo te zien krijgen

Ligt er ook nog aan waar je placenta ligt. Als dat aan de voorkant is voel je het sowieso pas later en in het begin ook minder.. 
Ik voelde voor t eerst iets bij 18 weken en toen ook een week niks.. daarna steeds vaker iets. 
En idd bij 28 weken moet je het wel dagelijks voelen..
Geen zorgen ☺

Placenta ligt wel aan de achterkant dus dat is gunstig. Bedankt meiden, dit helpt het een beetje meer los te laten! 3 juni inderdaad de 20 weken echo! En ik heb nu lekker 2 weken vakantie dus wie weet wat die chillheid gaat doen met de baby voelen ?

Terug
Bovenaan