17 dagen na ovitrelle, maar geen menstruatie en geen positieve test.

26 oktober heb ik mijn ovitrelle gezet, maar ik ben nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve zwangerschapstest.

Had maandag wel verwacht dan ongesteld te worden gezien dat dan 14 dagen na eisprong zij zijn als ik de maximale tijd aanhoud na ovitrelle.

Zijn er meer mensen met de ze ervaring?

Heb deze ronde ook niet zelf ovulatie getest want in t zh was ik op donderdag (1 van 15mm) geweest voor follikel check en moest ik zaterdag spuiten..

Zou het kunnen dat ik helemaal geen ovulatie heb gehad?

Morgenochtend even zh bellen, maar ben benieuwd of er meerdere zijn met deze ervaring?

Laatst bewerkt:
Hallo Magic one,

Wat zei het ziekenhuis?

Ik heb twee weken geleden de ovitrelle gezet en heb nog geen menstruatie maar durf ook nog niet te testen... Want heb de hele tijd menstruatiekrampen dat bang ben dat toch over 2 dagen ongesteld word.

Hopelijk heb je wel inmiddels goed nieuws :)

Groetjes,

Hi!

Ik moest afwachten tot m’n cyclus 35 dagen was en als er daarna geen menstruatie was doorgebroken moest ik een echo laten maken en daarna menstruatie opwekken. Dus ik belde 2 dagen later weer terug, want toen was het 35 dagen, en toen kon ik na t weekend op maandag langskomen. Maar zondagavond begon het toch uit zichzelf. Gelukkig want opwekken kan ook wel 1 a 2 weken duren.

Zit nu weer in de wachtweken. Vorige week zaterdag ovitrelle gezet dus 16 december testen.

Hoe is het bij jou afgelopen?

Terug
Bovenaan