17 dagen overtijd.. negatieve test en geen ei...

hey meiden ..
de titel zegt al genoeg..
ik snap er allemaal niks van ben nu al vanaf maandag aan het testen met temparatuur en ovu testen.. maar niks laat zien dat er een ei aan zit te komen..
gelukkig heb ik vorige week bloed moeten prikken in het ziekenhuis voor andere dingen en was ik zo brutaal om te vragen of ze ook naar hcg wouden kijken..
dinsdag krijg ik de uitslag. maar verwacht niks..

word hier ook echt gek van had mezelf nog een beetje hoop gegeven als ik wel een ei zou hebben.. maar dit is ook niet het geval..

word gek hier...

*snik*

xxx

dus als ik het begrijp heb je je ongi dus nog steeds niet gehad! denk dat je daarom ook nog geen ei hebt kunt spotten!slim van je om te zeggen of ze ook het hcg willen checken ;-) benieuwd wat er uit komt meid. niks ergers dan zo in onzekerheid te zitten!! dikke knuff
xxx

He wat vervelend nou!!! En niet ongi worden en ook geen ei te spotten, goed dat je erachteraan bent gegaan en hopelijk krijg je dinsdag wat meer duidelijkheid!!!

Veel succes meis!!
Liefs ciomama

Hi Angell, ik ken het gevoel, om gek van te worden. Zit niks op dan toch te wachten en hopen dat je lichaam het op orde krijgt. Succes!

shit zeg, erg balen..... was je net gestopt met de pil of is je cyclus 'ineens' in de war?

Balen zeg! Gelukkig heb je al actie ondernomen, want dit is om gek van te worden. Succes!

ken het gevoel ik zit nu op cylcus van 77 dagen ook bloed geprikt maar alles was goed dus kreeg primolut voorgeschreven om een bloeding op te wekken.ben vandaan begonnen 10 dagen 2 x per dag ben benieuwd!

succes

liefs

@ charlotje.. nee ben al vanaf oktober van de pil af.. dus we zijn nu in ronde 6 of 7 dus ineens een andere cyclus.. daarom snap ik het ook niet.. constand een cyclus gehad van 32 dagen.. dus het is ineens van slag.. terweil ik niet ineens dik ben geworden.. extreem ben afgevallen en of stress heb.. niks van dat alles wat mijn cyclus van slag kan brengen..

@2ps.. ik hoop voor je dat je dan ook weer normaal een cyclus krijgt meis.. want zo kun je niks.. heb je ook al een inwendige echo gehad dan?

xxx

Terug
Bovenaan