17 juli weer werken

ben nog maar 10 dagen vrij en dan moet ik alweer werken.
en de tijd gaat zo snel, vor me gevoel is de bevalling pas geleden maar hij is vandaag al 10 weken oud.
aan de ene kant vind ik het leuk om weer te werken omdat je dan weer ff wat anders bent dan de mama van.... en weer heel nuttig werk doet.
heb je thuis ook weer meer onderwerpen om over te praten.
maar baal er ook van, heb me geen 1 dag verveelt thuis en geniet zo van de kids.
zal de kleine echt wel missen! ik werk 2,5 maand 32 uur nog en daarna 26 dat vind ik wel fijn.
maar de opa's en oma's zijn blij dat ze nu eindelijk weer mogen oppassen.
wanneer moeten jullie weer werken?

liefs

Hey officieel moet ik ook 18 juli weer werken maar dan heb ik zomervakantie. Ik hoef pas 18 augustus... Sven is dan 15 weken...
Aan de ene kant heb ik er zin in, maar aan de andere kant zie ik er ook tegenop... weer wennen dat je alles 's morgens zo gehaast moet doen en dat je weer even een nieuw ritme moet krijgen omdat er nu 1 bij is... hoe ga ik het allemaal doen denk ik dan! Maar dat zal allemaal wel weer goed komen lijkt me.

Ik moet de 16e weer beginnen.
Heb in het werken wel weer zin... (al heb ik me ook geen moment verveeld, maar even iets anders al ik en mijn kind vind ik ook wel weer lekker)
Maar ja dan ook de kleine weg brengen... daar zie ik erg tegen op. Gelukkig zijn de eerste dagen in het weekend, en is mijn man dan thuis.

Hoi,

Ik moet 1 augustus weer gaan werken.
en heb er alles behalve zin in.
Het schijnt nogal een rommeltje te zijn daar en veel nieuwe collega;s dusja.

Gelukkig heb ik in september weer 3 weken vakantie haha.

veel succes als jullie weer moeten beginnen. en geniet vooral nog even van de tijd die nog hebt thuis.

groetjes

Ik mag ook 18 juli weer werken dan is mijn kkeine meid 14 weken, hoef maar 4 dagen te werken en heb dan 3 weken vrij. Daarna een week fulltime in augustus en de laatste week van augustus heb ik weer vrij. Vanaf september ga ik naar 32 uur, mijn man past ook een dag per week. 3 dagen gaat ze naar de opvang per september dan is ze 5 maanden.

Heb er eerst moeite mee gehad dat ze 3 weken te vroeg is geboren , maar achteraf is het wel fijn want heb nu langere tijd met haar kunnen doorbtengen. He weer zin om te werken maar had het liefst 2 dagen minder in plaats van een. Maar dit kan op dit moment niet. Maak me wel een beetje zorgen omdat ze ng niet doorslaapt, ze is vdg 12 weken en de gebroken nachten worden niet minder. Heb vdg een lepeltje rijstebloem bij de melk gedaan eens kijken of dit helpt. Ben bang dat ik straks te moe ben op t werk van te weinig slaap. Heb nog in het cb boekje van mijn oudste dochter gekeken en heb aktijd gedacht dat ze na 6 weken al doorsliep maar dit klopte niet heeft ook 8 maanden geduurd. Kan me wel niet meer herineren dat ik het zo zwaat vond. Ach ja we komen er wel doorheen, en straks als ze doorslaapt ben ik ook de gebroken nachten vergeten. Succes allemaal met jullie kindjes.

ik hoef gelukkig 22 augustus pas weer te beginnen. Moest eigenlijk 3 augustus weer beginnen maar heb nog 2,5 week vakantie daarna dus dat is wel lekker. Ik werk dan 3 dagen in de week en dat vind ik ook wel genoeg ook.. En lekker om en om dus kan om de dag en het hele weekend lekker van mn mannetje genieten... Succes voor degenen die binnenkort weer aan het werk moeten.

Hoi, officeel loopt mijn verlof tot ergens eind juli, maar dat is midden in de zomervakantie. School begint hier weer op 22 augustus. Dus dan moet ik weer beginnen.
Heb er nog helemaal geen zin in, ik ga 3 dagen werken in de week. Dat vind ik al meer dan genoeg (zo voelt het nu)
Komt denk ik ook wel omdat ik nog steeds niet fit/opgeknapt ben. Xander is nu 6 weken oud. Hoop dat ik snel wel opknap zodat ik nog even volop kan genieten voor ik aan de slag moet.

En hoe is het werken gegaan?
En hoe ging het thuis/ bij de oppas?

Ik vond het heerlijk om weer te werken (was alsof ik nooit weg geweest was), vond het niet zo leuk om weg te gaan, maar was blij dat mijn man thuis was. Thuis ging het helemaal goed, (had ook niet anders verwacht).
Morgen gaat mijn zoon voor het eerst naar de gastouder. Daar zie ik wat meer tegen op, maar goed, ik ken de gastouder en dat moet volgens mij ook helemaal goed komen.

Terug
Bovenaan