17 maanden slecht eten

<p>hallo moeders,</p><p>Wij zitten even met een eet dilemma Van onze 17maanden oude dochter.</p><p>Lucia heeft haar periodes dat ze goed eet.  Op dit moment eet ze al een paar maanden slecht, wil ze steeds uit haar kinderstoel klimmen ?</p><p>Ik zou proberen een schema te maken wat ze op dit moment eet ofja drinkt want eten wil ze niet meer echt.</p><p> </p><p>7.30/8.00uur flesje 160cc</p><p>10.00 vers fruit (banaan, kiwie of peer)</p><p>12.00 brood en wat drinken ( meestal eet ze alleen het beleg van het brood, als we geluk hebben eet ze een halve boterham)</p><p>12.30 flesje 90cc</p><p>12.45/15.00 (ongeveer) slapen.</p><p>15.00 (als ze wakker is) ontbijtkoek, rijstenwafel of Liga en wat drinken.</p><p>17.00/17.30 warm eten. We willen haar zoveel mogelijk met ons laten mee eten en goed gevarieerd.</p><p>18.45/19.00 toetjes (yoghurt)</p><p> </p><p>19.30/20.00 flesje 180cc en naar bed.</p><p>Vaakst word ze rond 24uur wakker of echt midden in de nacht tussen 2.30/4.30uur en slaapt ze alleen als ze een flesje krijgt.</p><p>je zou zeggen prima wat ze binnen krijgt. Maar ze wil als ontbijt alleen nog maar een flesje voorheen was het pap dat werd steeds minder. We hebben brood geprobeerd maar dat wil ze helemaal niet eten.</p><p>en van haar avond eten eet ze heel vaakst maar 5 hapjes en dan zegt ze al op, probeert ze uit de kinderstoel te klimmen en gaat staan. Als je haar terug op der billen zet word ze boos en hysterisch.</p><p> </p><p>mijn vraag is hoe doen jullie dat? Hoe laten jullie je kind in de stoel zitten. Hoe zorg je ervoor dat ze meer gaat eten en dat de s nachts niet meer voor een flesje komt? </p><p> </p><p>Als iemand een tip heeft graag want wij weten het niet meer. </p><p>Groetjes Bianca </p>
 
Herken je verhaal wel, behalve dat hij nog braaf blijft zitten. Hier verschilt het eten ook per dag. Fruit gaat er altijd goed in en een tussendoortje. Ochtend en middag 1 broodje of nog niet eens helemaal. Bied nu bij de lunch ook komkommer aan. Vliegt er nu doorheen. 
Hier heeft het vaak te maken met doorkomende tandjes. En ze blijven nu maar achter elkaar komen. Leg me er nu maar bij neer in de hoop dat het een fase is en weer voorbij zou gaan. En weer door kunnen slapen. Er is geen peil op te trekken. 
Hier is hij 1.5 jaar nu.
 
Maar wil hij s nachts ook nog een flesje?
bij ons gaat ze zonder echt niet meer slapen. Ze kan dan makkelijk 2uur lang huilen ( niet dat we dat doen) , maar helemaal overstuur is ze dan.
 
tussendoortjes gaan er hier idd ook goed in. Maar ja daar haalt ze niet uit wat ze nodig heeft natuurlijk.
 
Goede morgen moeders
Ik zit met een dilemma!
Mijn dochter van 16 maanden wil geen groeten of vlees eten!
Als we aardappels groenten en vlees eten eet ze alleen de aardappels en de rest laat ze liggen?
Hebben jullie misschien wat tips voor mij zodat ze haar vitamine wel binnen krijgt!
Alle tips zijn welkom!!!
 
Terug
Bovenaan