17 mei NOD ,wie ook ??

A

Anoniem

Guest
hoi ,ik zou het leuk vinden om met meiden die ook rond deze tijd hun nod hebben , contact te hebben , iedere dag even bijkletsen. wij zijn nu in ronde 5 maar doen dzed maand niet meer op commando klussen we nemen een maandje rust.... zo gestres iedere keer even is het gesprek van de dag niet die zwangerschap....
we klussen nu alleen als we gewoon zin hebben en kijken of het zonder al dat gestres mischien ook wel lukt....

laat even wat horen daan

Hoi,

ik heb mijn NOD  de 15de.
Ronde 2 voor 2de kindje, dus pas net begonnen. Nu voor echie (vorige maand  niet serieus mee bezig, pas gestopt met pil).  
Was bij mijn eerste kindje na 2 rondes zwanger, dus hopelijk nu ook weer zo snel!!!

Niet stressen werkt volgens mij het beste! Je leest toch wel vaak verhalen van mensen die een beetje afstand nemen en dat het dan ineens raak is.
Hopelijk voor jou ook!!!

groetjes,
Mienetje

Hoi Daan,

ik heb de 19e mijn nod, 1e ronde weliswaar voor 2e kindje.
1e kindje duurde 2,5 jaar (incl miskraam)
hopelijk gaat het nu wat sneller.
Maar... ik besef heel goed, dat ik heel erg blij mag zijn met mijn dochtertje.

groetjes
Jeannette

Heb m'n NOD rond de 14e...heb denk ik nog geen eisprong gehad dus dingen voelen is nog niet sprake...
Tussen de 27e en 1e zouden we volgens de calculator 'los'   moeten; we zullen zien of we zin hebben...moetjes gaan we niet aan beginnen! Wie wel?

Greetz a m t b

Hoi, leuk jullie reactie's

We gaan dus ongeveer gelijk op.. ondanks dat we er deze maand niet aan denken , hoop je toch stiekum dat je niet ongie word.
ik heb al 2 dochters van 2 en 4 en de wens voor een derde id zo groot.... we zijn nu in ronde 5 na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap en het lijkt hierdoor toch moeizamer te gaan .

nou meiden hou me op de hoogte als je denk dat het raak is . spannend en sucses

daan

Hai,

wat spannend allemaal zeg! Wij gaan ook voor een tweede!
Mum to be vraagt of anderen wel aan moetjes doen...... ja, wij wel. We hadden begin deze maand  besloten om met de anti-conceptie te stoppen, en morgen 'moeten' we.
Voor de zekerheid doen we het deze week om de dag, en gisteravond had ik eigenlijk niet zoveel zin, maar als je eenmaal bezig bent haha.....ik ga er helemaal van uit dat het dan dus ook raak is, beetje dom, maar ja.
Misschien een heel dom vraagje, maar wat bedoelen jullie precies met nod?

Groetjes Gieneke

Hoi Gieneke,

NOD is je Niet Ongi Dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar dus niet als je zwanger bent.

groetjes,
Mienetje

Hoi!

Ik heb mijn NOD zo rond de 13-de. ben heel benieuwd..Wij zitten in ronde 1 en omdat mijn vorige zwangerschap in 1 keer raak was ga ik er bijna van uit dat het deze keer ook zal zijn.....maar dat zal wel niet want dan hebben we wel heel veel geluk.

nou het worden spannende dagen in mei!!
iedereen veel succes en sterkte met wachten...

groetjes,
Leonie75

Terug
Bovenaan